Pierwszy samochód/ dylematy

08 Lis 2022, 16:10

Witam, jestem świezym kierowcą. Zastanawiam się nad kupnem pierwszego samochodu. Przejzalam forum, artykuly, pytam znajomych i mam wrazenie, ze coraz mniej wiem xD. Szczegolnie przeraza mnie kupno uzywanego samochodu jak slysze, ze ktos szuka auta od ponad pol roku i trafia co chwile na oszusta. Moj budzet do 20 tys, ale jesli mialabym doplacic 2,3 tys. do bezpiecznej jazdy, albo do auta, ktore nie potrzebuje dodatkowego wkladu to tez w porzadku. Pracuje w domu, wiec w tygodniu auto potrzebne jedynie x2 na zakupy. W weekendy chcialabym jeździc na dluzsze trasy. Rodzine mam 250 km dalej i chcialabym raz w miesiacu wpasc z wizyta. Dodatkowo tym autem bedziemy sie przeprowadzac za pare miesiecy, wiec powinien byc pakowny. Podobaja mi sie wszystkie suvy, wysokie samochody, ale to moze w przyszlosci :) Na pewno nie chcialabym malutkiego autka choc wiem, ze takie sa polecane na pierwszy samochod. Zastanawialam sie nad fordem focusem mk2 benzyna ale sporo pali i latwo lapie rdze z tego co wyczytalam. Inny model to Dacia Sandero II (2015) albo Hyudai i30 1.4 Comfort. Nie przegladalam "francuzow" z racji ze maja opinie awaryjnych i czesci do nich sa dosc drogie. Czy moglibyscie mi cos podpowiedziec? Dziekuje :) Ponizej wrzucam tez kilka linkow do samochodow, ktore chcialabym obejrzec. https://www.otomoto.pl/oferta/ford-focu ... EQC24.html https://www.otomoto.pl/oferta/ford-focu ... EksY8.html https://www.otomoto.pl/oferta/ford-focu ... EQC24.html https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-i ... EZlFp.html https://www.otomoto.pl/oferta/dacia-san ... F3lBz.html https://www.otomoto.pl/oferta/dacia-san ... EZyvL.html
karolam27
Obserwowany

08 Lis 2022, 19:00

Miałem kiedyś tego Focusa.. Raz na kwartał u mechanika.. Nie myślałeś o wynajmie długoterminowym ?
opomax
Nowicjusz

Prawo jazdy: 18 02 1972
Przebieg/rok: 9tys. km
Auto: bmw
Silnik: 5.0
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2017

08 Lis 2022, 19:17