Pierwszy samochód

14 Cze 2007, 23:15

Witam, to mój pierwszy post tutaj, na wstepie więc chciałbym się serdecznie przywitać z Wami. Niedawno zrobiłem prawo jazdy, jestem świerzo upieczonym kierowcą :P Chciałbym uzyskać radę od Was na temat zakupu auta (używanego, 2005-2006). Pod uwagę biorę samochody do 70 tys. PLN bądź 18 tys. euro. Mam "na oku" parę modeli jednak chciałbym uzyskać rady na temat poszczególnych wozów (używałem już wyszukiwarki :) ). Ewentualnie podajcie swoje propozycje dla mnie (silnik minimum 1.9 - tylko TDI - VW Golf odpada).

Oto moje typy:

:arrow: Seat Leon
:arrow: Skoda Octavia
:arrow: Opel Astra
:arrow: VW Passat (B6)
:arrow: BMW seria 1
:arrow: Ford Mondeo
:arrow: Audi A3 (jakieś inne)

Proszę o sugestie (interesuje mnie rocznik tylko 2005-2006) i z góry dzięki za pomoc.
jasiek
Nowicjusz
 
Posty: 2

15 Cze 2007, 00:01

Ja osobiście obstawiałbym Mondeo, uwielbiam MK3... Jest naprawdę wygodne, ma ładną stylistykę i mają dobre silniki. A poza tym jak nauczysz się jeździć w miarę dużym samochodem, to będziesz umiał jeździć wszystkim. Kurde, ja nie miałem takich możliwości jak prawie nowy samochód jak zdałem prawko... Miałem tylko Poloneza :(
DFireCrow
 

15 Cze 2007, 08:53

Ja bym wybrał Opla Astre lub Passacika :)
It's nice to be important but is more important to be nice
soleQ
Aktywny
 
Posty: 306
Miejscowość: kRk

15 Cze 2007, 10:10

No właśnie ten Pasek mnie nęci :P W każdej wersji Passata jest kierownica obszyta skórą?
jasiek
Nowicjusz
 
Posty: 2

15 Cze 2007, 11:34

W tych podanych autach najlepszy dla mnie jest VW Passat (B6)
Pozdro
Edi Dawod
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Rzeszów

15 Cze 2007, 14:28

BMW albo AUDI. Choć bardziej kręci mnie audi.
Szerokości, przyczepności
miko
Początkujący
 
Posty: 82
Miejscowość: południe polski
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Akcesoria zimowe – wyposaż swoje auto!