Pierwszy samochód

Re: pierwszy samochod

23 Wrz 2016, 15:30

Jak tak dalej będziesz wybrzydzał to nic nie kupisz.. :roll:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 33231
Rejestracja: 13 Sty 2009, 16:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: pierwszy samochod

23 Wrz 2016, 19:21

Hehe moze az tak zle nei bedzie :D kazdy jakies drobne wymagania ma czy to do wygladu czy innych spraw, zreszta kazdy by chcial cos super dobrego za super niska cene hehe.
matinek
Początkujący
 
Posty: 85
Rejestracja: 24 Mar 2016, 22:07
Auto: nie mam

Re: pierwszy samochod

25 Wrz 2016, 23:47

Moze by cos wrzucil wreszcie :)
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł] tylko tu juz komis nie od prywatnej osoby
[link wygasł]
[link wygasł]
matinek
Początkujący
 
Posty: 85
Rejestracja: 24 Mar 2016, 22:07
Auto: nie mam

Re: pierwszy samochod

26 Wrz 2016, 18:01

Nie wiem czy byl wart ten focus za 3700 ale kurde sie spoznilem szybko poszedl.
matinek
Początkujący
 
Posty: 85
Rejestracja: 24 Mar 2016, 22:07
Auto: nie mam

Re: pierwszy samochod

27 Wrz 2016, 17:11

Cały tył w innym odcieniu i klapa krzywo spasowana..

Megane ładne obejrzyj tylko zwróć uwagę na progi bo od strony kierowcy coś mi się nie podoba.
Civic ładny z raczej autentycznym przebiegiem tylko coś tanio i już niekatualny..
Corsa ładna obejrzyj.
Focus trochę poobijany ale 1ręka i czarne tablice,można obejrzeć.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 33231
Rejestracja: 13 Sty 2009, 16:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: pierwszy samochod

27 Wrz 2016, 20:03

Ok dzieki czyli jak czrane tablice to lepiej jest ? , wiem ze juz za pozno ale ten focus za 3700 byl warty czy nie ?
matinek
Początkujący
 
Posty: 85
Rejestracja: 24 Mar 2016, 22:07
Auto: nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Prawnuk Sir Ernesta Shackletona podbija Antarktydę Hyundaiem Santa Fe Prawnuk Sir Ernesta Shackletona podbija Antarktydę Hyundaiem Santa Fe
    Hyundai Santa Fe, wyposażony w silnik Diesel 2.2l, stał się bohaterem pierwszej samochodowej wyprawy przez Antarktydę. Za kierownicą samochodu, biorącego udział w tym historycznym wydarzeniu, zasiadł Patrick Bergel – ...
    [C] Mazda 3 I 2,0 / Lancer VIII 1,8 / Jetta A5 2,0 FSI / S40 II 2,0 [C] Mazda 3 I 2,0 / Lancer VIII 1,8 / Jetta A5 2,0 FSI / S40 II 2,0
    Podstawowe kryteria zestawienia: - sedan segmentu C - silnik benzynowy o mocy ok. 150KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2007r. Wytypowane modele do zestawienia: - Mazda 3 I 2,0 - 150KM - Mitsubishi Lancer ...

  • Re: pierwszy samochod

    27 Wrz 2016, 20:07

    Cos swierzego mam [link wygasł]
    matinek
    Początkujący
     
    Posty: 85
    Rejestracja: 24 Mar 2016, 22:07
    Auto: nie mam

    Re: pierwszy samochod

    27 Wrz 2016, 20:13

    Kiepskie auto (ogół)
    Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
    mike
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 9608
    Zdjęcia: 11
    Rejestracja: 03 Sty 2014, 18:52
    Miejscowość: Zawiercie|Kraków
    Prawo jazdy od: 04 09 2013
    Auto: Ford Focus Mk II
    Silnik: 1.6 TDCI 109KM
    Rok produkcji: 2008

    Re: pierwszy samochod

    27 Wrz 2016, 20:33

    Ogół ten czy ogół ze w ogóle nie zwracac uwagi na takie w ogloszeniach ?
    matinek
    Początkujący
     
    Posty: 85
    Rejestracja: 24 Mar 2016, 22:07
    Auto: nie mam

    Re: pierwszy samochod

    27 Wrz 2016, 20:42

    Ogół, jako model
    Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
    mike
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 9608
    Zdjęcia: 11
    Rejestracja: 03 Sty 2014, 18:52
    Miejscowość: Zawiercie|Kraków
    Prawo jazdy od: 04 09 2013
    Auto: Ford Focus Mk II
    Silnik: 1.6 TDCI 109KM
    Rok produkcji: 2008

    Re: pierwszy samochod

    27 Wrz 2016, 20:46

    To na jakie zwracac uwage co beda ok ?
    matinek
    Początkujący
     
    Posty: 85
    Rejestracja: 24 Mar 2016, 22:07
    Auto: nie mam

    Re: pierwszy samochod

    28 Wrz 2016, 11:27

    Przeglądając ogłoszenia natrafiłem na kilka fajnych Hond:
    [link wygasł] - tylne prawe nadkole do ogarnięcia.
    [link wygasł] - przebieg raczej autentyczny i dopytaj czy ma udokumentowaną wymianę rozrządu.
    [link wygasł] - dopytaj jak kwestia opłat.
    [link wygasł]
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 33231
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 16:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: pierwszy samochod

    02 Paź 2016, 10:57

    Dzięki za linki akurat ten co chciałem zobaczyć nieaktualny juz, wiec szukamy dalej.
    matinek
    Początkujący
     
    Posty: 85
    Rejestracja: 24 Mar 2016, 22:07
    Auto: nie mam

    Re: pierwszy samochod

    10 Paź 2016, 18:40

    [link wygasł]
    [link wygasł]
    matinek
    Początkujący
     
    Posty: 85
    Rejestracja: 24 Mar 2016, 22:07
    Auto: nie mam

    Re: pierwszy samochod

    10 Paź 2016, 19:42

    1.Almera 2000-2005r jest nieudanym modelem. Nie wrzucaj linków, bo nie jest godna polecenia
    2. ok
    Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
    mike
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 9608
    Zdjęcia: 11
    Rejestracja: 03 Sty 2014, 18:52
    Miejscowość: Zawiercie|Kraków
    Prawo jazdy od: 04 09 2013
    Auto: Ford Focus Mk II
    Silnik: 1.6 TDCI 109KM
    Rok produkcji: 2008
     
    • 22
      BYD e6, widok z przodu
      Autosalon Genewa 2006
      Akumulator Exide Premium EA770, 77Ah, 760A