Pierwszy samochód za 8-10 tys.

Pierwszy samochód za 8-10 tys.

31 Gru 2013, 16:54

Cześć. Tak jak napisałem w temacie chciałbym kupić pierwszy samochód w granicach 8-10 tys. Jestem początkującym kierowcą właściwie nie tak dawno odebrałem prawo jazdy. Chcę kupić samochód ponieważ jak powszechnie wiadomo gdy się nie jeździ to bardzo szybko zapomni się i technikę jazdy samochodem i przepisy ruchu drogowego a nie chciałbym ponownie zgłaszać się do instruktora i kupować kolejnych godzin jazdy "elką". Z góry jednak chcę Was przeprosić z moją nie wiedzę w dziedzinie motoryzacji bo jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie. Jaki interesuje mnie samochód? Normalny tzn. z normalnym nadwoziem typu hatchback, sedan lub liftback. Kombi raczej nie w chodzi w grę. Jeśli chodzi o paliwo to raczej normalna benzyna. Z tego co słyszę to diesli nie robią już tak dobrych jak parę lat temu, których silniki były nie do zdarcia. Jednak chciałbym aby przyszły samochód był ekonomiczny (nie chciałbym zbankrutować na stacji paliw). Co do mocy to myślę o 1.4 lub 1.6 ewentualnie 1.8 ale to już w ostateczności. Silnik 1.2 podobno jest bardzo słaby. Jeśli chodzi o rocznik to tak w latach 1995-2005. Pewnie jeszcze wiele rzeczy nie napisałem które się liczą przy zakupie samochodu jeśli tak proszę Was o i napisanie a postaram się jak najszybciej odpowiedzieć. Jakie mi się samochody podobają? Hmmm. Seat Toledo II (sedan), Kia Rio II (hatchback) i Golf IV (hatchback). Ale zapewne nie kupuję się samochodu takiego jaki się podoba tylko taki który jest ekonomiczny, bezawaryjny i sprawdzony przez kierowców na całym świecie. I właśnie taki bym chciał. Oczywiście dobrze by było aby samochód miał możliwie jak najmniej przejechane tak do 190000 tys. bo później to już chyba same złomy. I oczywiście dobrze by było aby części zamienne były realnie tanie. Fajnie by było gdyby samochód był garażowany. Mam chyba duże wymagania jak na cenę jaką podałem. Czy w ogóle taki samochód można znaleźć? Z góry dziękuje za od