REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Marczelli napisał(a):Stosował ktoś z Was w/w??
Nie ma tutaj typowej uszczelki . Podaj kod Twojego silnikaMarczelli napisał(a): Mam do wymiany jeszcze uszczelkę obudowy wałków rozrządu (tutaj wałki są razem z deklem
Ja stosowałem obie z Liqui Moly bo masz jedną tańszą 300ml i drugą Pro Line 500ml. Co do cen to tańsza około 45zł a droższa 55-60zł. Więc ceny u ciebie w sklepie z kosmosu. Obie płukanki dają radę.Marczelli napisał(a):Rozglądałem się za Liqui albo Tec2000 lecz cena z kosmosu (u mnie za puszkę w renomowanych sklepach prawie 100zł a z allegro nie kupię).
Najlepiej chyba zalać olejem jakimś najtańszym i pozwolić popracować silnikowi przez kilka minut a następnie zalać ten właściwy olej. Stosowałem płukanki nie raz i tylko takie rozwiązanie płukania po płukance stosowałem wyjątkowo jak silnik był naprawdę dosyć mocno brudny w środku. Raz nawet robiłem płukankę po płukance bo ta pierwsza nie dała radyKao napisał(a):A jak wypłukać płukankę po płukance?
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]