Pojazd do 26tyś

10 Maj 2020, 14:14

Bartolekk napisał(a):Nie wiem jakie masz zapotrzebowanie na auto ale w kombi Mondeo ma bagażnik 530l a Passat 605l


I znowu przytaczasz nieprawdziwe dane, passat ma 603 a mondeo 554.
Dodatkowo dochodzi kwestia realnej pojemności a tą VW dość często i mocno się mija. W kilku testach na jakie natrafiłem realna pojemność bagażnika B6 kombi to poniżej 500l (widziałem nawet wynik 472) gdzie mondeo kręci się w granicach 535-540
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 5651
Przebieg/rok: >50tys. km

10 Maj 2020, 14:33

A moge wiedzieć skąd te dane czerpiesz?
Skoro nawet w internetach nie podają takich pojemności dla mondeo?
[link do autocentrum.pl wygasł]

Trochę się pomyliłem ale ciekawe kto dostrzeże różnicę 2 czy tam 5 litrów w jedna czy drugą...
Za to Passat w środku będzie dużo, dużo wygodniejszy od Mondeo jeśli chodzi o ilość miejsca dla podróżujących i kierowcy.
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 440
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Volkswagen Golf V GTI
Silnik: 2,0 TFSI 200@246 PS
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

10 Maj 2020, 14:41

Kupił bo była OKAZJA za około 14tys bodajże dał za niego.
Więc muszę przejrzeć przejechać się Passatem A także Mondeo i stwierdzić co lepsze Będzie dla mnie.

No coś w tej cenie już raczej nic nie ma co szukać. Chodź może ktoś jeszcze coś ciekawego zaproponuje bardzo chętnie zobaczę:) pozdrawiam
DAWID9898
Nowicjusz
 
Posty: 20

10 Maj 2020, 16:37

czyli żadna okazja ...okazja by była jakby kupił za 19 i nie dołożył nic :lol:

Tacy Janusze to zawsze jakiegoś syfka kupią bo nie da więcej 2-3 tys za dobre tylko szuka takich właśnie okazji

OKAZJĄ jest coś co jest w dobrym stanie z małym udokumentowanym przebiegiem i serwisem, i masz właśnie OKAZJĘ coś takiego kupić w normalnej rynkowej cenie.


Ale Janusze tego nie pojmują...jak można dać 3-4tys więcej jak na internetach takie auto chodzi właśnie mniej o te kilka tys.

Kupuj,ą takiego trupa a później opisują jakie te auta teraz robią wszystko się psuje, marka się popsuła bo jego golf II czy audi 80 B3 się nie psuło

:lol:
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 1613
Miejscowość: małopolskie

10 Maj 2020, 21:05

Masz jeszcze forumowe klasyki w postaci Citroena c5 (nie, zawieszenie hydro nie jest bardziej awaryjne od klasycznego/wielowahaczowego) 2.0 HDI tym samym co w Fordzie; Renault Laguna III 2.0 dci (nie, nie jest królową lawet). Z innych Honda Accord VII 2.2 cdti, Volvo v70 2.4 d5 (technicznie sporo wspólnego z Mondeo, automat to drażliwy temat).
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13219
Zdjęcia: 13
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II //Opel Astra
Silnik: 1.6TDCI109KM/1.6 115
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

10 Maj 2020, 21:28

Mega fajne te V70 coś innego całkowicie i srodkek auta również przyjemny dla oka , w jakich rocznikach mogę szukać i dlaczego nie automat.?
DAWID9898
Nowicjusz
 
Posty: 20
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kia Niro Hybrid - test spalania
    Ten kompaktowy crossover jest jedynym w tym zestawieniu reprezentantem innego kraju niż Japonia. Oferowany od 2016 roku przez koncern Kia model Niro jest pierwszym crossoverem tej marki z napędem hybrydowym. W 2019 roku poddano ...
    Lexus NX w nowych wersjach
    NX, czyli jeden z najpopularniejszych modeli Lexusa doczekał się dwóch nowych wersji. Specjalne odmiany Spice & Chic oraz Cool & Bright wprowadzają w SUV-ie nowy wygląd, szersze wyposażenie standardowe i już ...

  • 11 Maj 2020, 08:29

    Jako użyszkodnik Mondeo mk4 z automatem powiem tak: Bierz.

    Do 26k zł spokojnie znajdziesz zadbanego przedlifta i zostanie Ci jeszcze na porządny serwis. Wersja Titanum spokojnie osiągalna w tym budżecie.
    Jeżeli z automatem to szukaj 6-biegowy hydrokinetyk Aisina nazywany "Durashift"- jeżeli był wymieniany regularnie olej, to powozi du*sko przez 0,5 mln km bez ingerencji. Broń Cię ręka Pańska przed dwusprzęgłową skrzynią "Powershift".
    Moc silnika czy 140 czy 163 to tylko kwestia programu. Możesz taniej kupić 140KM i po prostu aktywować "większą moc" za pomocą interfejsu.
    Silnik 2.2 jest niewarty zachodu.
    aple4
    Początkujący
     
    Posty: 161
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
    Prawo jazdy: 03 01 2008
    Przebieg/rok: 30tys. km
    Auto: Ford Mondeo mk4
    Silnik: 2.0 TDCI 130KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2007

    11 Maj 2020, 08:58

    Powershift aż taka tragiczna nie jest , jeżeli była regularnie serwisowana to pojeździ ...czasami mechatronika szwankuje no ale taka po prostu jest.
    andrewb25
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1613
    Miejscowość: małopolskie

    11 Maj 2020, 09:23

    andrewb25 napisał(a):Powershift aż taka tragiczna nie jest , jeżeli była regularnie serwisowana to pojeździ ...czasami mechatronika szwankuje no ale taka po prostu jest


    Ogólem jak od nowości to ok. Obliczona na 180 tys. bezawaryjnego przebiegu, później zaczynają się problemy. Jednak przy takich cenach serwisu "automatów" wymagałbym wyższej, planowanej wytrzymałości.
    Sam producent rakiem wycofuje te skrzynie z oferty - bez odpowiednich przesłanek by tego nie zrobił.
    Moim zdaniem lepiej iść w ospały klasyk niż w żwawą nowinkę, która generuje większe ryzyko nieprzyjemnych niespodzianek. :)
    aple4
    Początkujący
     
    Posty: 161
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
    Prawo jazdy: 03 01 2008
    Przebieg/rok: 30tys. km
    Auto: Ford Mondeo mk4
    Silnik: 2.0 TDCI 130KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2007
     
    • Warto przeczytać