Polo 3 vs Astra 2

09 Lis 2012, 20:47

Czołem!

Przymierzam się do kupienia samochodu tak za miesiąc lub dwa. Z racji, że jestem studentem i budżet ograniczony do tego co ew. dorobie mam do dyspozycji około 7.5 tysiąca .
Wybrałem dwa modele w dieselu:
VW polo 3 lift 1.4 tdi np: [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
drugim kandydatem jest:
astra 2 1.7 dti np: [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

I teraz tak chodzi mi o samochód, który będzie można później sprzedać, więc koledzy nie wysyłajcie alternatyw typu Seat IBIZA II FL bo miałem już seata ibize II (1.9tdi 110)którego sprzedawałem dość długi a drugi to Leon, którym jeździ ojciec i nie możemy go sprzedać mimo, że cena jest jedną z najniższych za ten model.
Może mam spatrzone myślenie, ale co niemiec to niemiec. Bardziej bym wolał astrę, bo większa ale ten VW też fajny (podobno te 1.4 to nieudane silniki miałem go w Ibizie 3 i było bardzo ekonomiczne stąd ten wybór).
proszę o sugestię :D
badylosss
Nowicjusz
 
Posty: 27
Prawo jazdy: 26 10 2008
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Mondeo Mk4 2.5T
Silnik: 220 PS
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

09 Lis 2012, 21:01

Szczerze?Ani Polo III po lifcie ani Astry II w dieslu w dobrym stanie w tych pieniądzach nie dostaniesz.
1.7DTI 75KM fajny silniczek bo Isuzu ale męczarnia w trasie.

Ja od siebie dodam
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
linki oczywiście przykładowe.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

10 Lis 2012, 10:45

Fakt, tych aut za te pieniądze normalnych nie dostaniesz. A silnikiem 1.4TDI bym się nie interesował, trzy cylindrowa padaka.