Polonez caro gaśnie przy chamowaniu

Polonez caro gaśnie przy chamowaniu

29 Kwi 2009, 05:45

witam mam poloneza caro na gazniku z LPG 3 dni temu była regulacja gazu po przejechaniu 2000km na nowym parowniku teraz tak autko na obrotach ma 900 jak stoje ale jest problem jak jade i sie zatrzymuje przed skrzyzowaniem to obroty spadaja do 300-500 i czasami gasnie???co to moze byc pomocy dodam ze jesli stoi i moge gazowac zawsze ma 900 POZDRAWIAM
adas080988
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 07 Lut 2009, 14:30
Miejscowość: Chorzów

29 Kwi 2009, 20:57

czzy parownik jest zamontowany wzdłuz samochodu czy w poprzeg
mlody861
Zaawansowany
 
Posty: 573
Rejestracja: 26 Wrz 2008, 21:20
Miejscowość: ok Warszawy

01 Maj 2009, 08:16

jak parownik jest w poprzeg to bedzie gasł
kania
Nowicjusz
 
Posty: 48
Rejestracja: 12 Kwi 2009, 13:59
Miejscowość: Czuchów-Pieńki

01 Maj 2009, 10:36

Musisz zwiększyć dawkę gazu ,jeśli przewody zapłonowe są do kitu to też tak się może dziac,jesli wymienisz filtr powietrza na nowy też objawy takie możesz mieć.Najpierw sprawdż przewody zapłonowe,potem śrubkę na reduktorze przekręć delikatnie w lewo,mniemam że reduktor i filtr gazu masz OK! :?:
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6945
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)

04 Maj 2009, 04:29

witam parownik jest nowy ma 2 miesiace regulacja byla robiona tydzien temu zamontowany jest tak wzdłuz auta
adas080988
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 07 Lut 2009, 14:30
Miejscowość: Chorzów

04 Maj 2009, 07:13

adas080988 napisał(a):witam parownik jest nowy ma 2 miesiace regulacja byla robiona tydzien temu zamontowany jest tak wzdłuz auta

...I napisz jeszcze, że dojeżdżasz do świateł na luzie. I że też Ci gaśnie, jak w trasie wyrzucisz na luz...

Aż ciśnie mi się na palce, że tak jest, bo... jeździsz za szybko i wiatr Ci zdmuchuje iskrę ze świecy... :wink: :grin: :lol: :mrgreen:

Ale tak na poważnie - problem polega na tym, że niektóre instalacje LPG mają takie tendencje. Może to też być spowodowane niewłaściwą emulacją sondy lambda i/lub problemem z przepływomierzem...
Sprawdź też, czy klapa przeciwwybuchowa (o ile masz taką w filtrze) nie jest otwarta...
Pozdr
fourup
Nie udzielam porad na PW - tylko forum ogólne!
fourup
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 974
Rejestracja: 20 Wrz 2006, 06:20
Miejscowość: Kraków, Słomniki
Prawo jazdy od: 08 01 1999
Auto: Mercedes S124 250D
Silnik: OM602
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1990
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Bezpieczna jazda w nocy Bezpieczna jazda w nocy
    Jazda w nocy poza obszarem zabudowanym jest bardziej niebezpieczna i trudniejsza niż za dnia. Podstawowym powodem jest ograniczony zasięg widzenia drogi, przeszkód oraz innych uczestników ruchu drogowego. "W ...
    Największa parada pojazdów elektrycznych Największa parada pojazdów elektrycznych
    Uhonorowany wieloma nagrodami Nissan LEAF już drugi raz w 2012 roku został wpisany do księgi rekordów. Konwój 225 tych samochodów okrążył tor wyścigowy Silverstone bijąc Światowy Rekord Guinnesa w kategorii„największa ...

  • 04 Maj 2009, 09:53

    Mnie samochód gażnikowy gasł na gazie przy hamowaniu tylko kiedyś ,zaraz po założeniu instalacji ,wymieniłem przewody zapłonowe i to się skończyło,teraz wymieniam na bieząco i problem już nie powtórzył mi się nigdy!
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6945
    Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
    Miejscowość: Z prawdy :)

    05 Maj 2009, 04:31

    witam a i nie mam sondy lambada po drugie chodzi ci o termostat powietrza na filtrze ta klapka jeszt nowa wymieniona miesiąc temu całośc zauwazyłem ze nasiskając na hamulec szybko w miejscu jak stoje to auto ma obroty równe a jak przestane naciskac to swiruje a i kolego na luzie mi nie gasnie to jest dziwne tylko jak hamuje pzdrawiam
    adas080988
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 60
    Rejestracja: 07 Lut 2009, 14:30
    Miejscowość: Chorzów

    06 Maj 2009, 19:58

    Sprawdź podstawę pod gaźnikiem, może być popękana i podczas hamowania dostaje lewe powietrze. Miałem takie coś w VW 1.8 na monowtrysku.
    wozki widlowe serwis koszalin Adamires
    adamires
    Początkujący
     
    Posty: 148
    Rejestracja: 14 Mar 2009, 20:00
    Miejscowość: World

    08 Maj 2009, 15:00

    podastaw dobra ehh moze ktos jeszcze wie a zauważyłem ze kapie mi z zaworó nagrzewnicy ale woda mi nie ubywa za szybko wogóle prawie ma to jakis związek z tym???moze przez to gasnąć i tracic obroty
    adas080988
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 60
    Rejestracja: 07 Lut 2009, 14:30
    Miejscowość: Chorzów

    08 Maj 2009, 15:11

    A w którą stronę jest skierowany wlot powietrza?Instalacje LPG nie lubią,jak powietrze jest wpychane do filtra.Filtr musi sobie sam zasysać to powietrze,dlatego wlot powietrza powinien być skierowany w tył lub bok samochodu,ale nie do przeodu,czyli kierunku jazdy.
    Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
    Nie pomagam na PW
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 14490
    Zdjęcia: 1184
    Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    08 Maj 2009, 16:50

    wlot wlasnie jest skierowany w przód auta to moze byc to???a zawór nagrzewnicy moze miec cos do tego jak kapie czasami z niego

    [ Dodano: Pią Maj 08, 2009 22:37 ]
    spróbowałem jak mówiłes ale nic z tego jeszcze bardziej gaznie za karzdym razem a dodam ze wymieniałem płyn chłodniczy jakis 1miesiac temu ale nie odpowietrzyłem układu moze to miec jakies znaczenie i w dodatku przecieka lekko zawór nagrzewnicy ma to jakis związek z tym???
    adas080988
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 60
    Rejestracja: 07 Lut 2009, 14:30
    Miejscowość: Chorzów

    09 Maj 2009, 22:23

    Po pierwsze sprawdź czy w momencie gdy zaczyna gasnąć auto jest gorący reduktor. Jesli ćieknie płyn chłodniczy to może następować zapowietrzenie reduktora, który w tym czasie się zbytnio scgładza.
    Po drugie na postoju, kiedy samochód pracuje na wolnych obrotach naciśnij intensywnie 3-4 razy hamulec. Jeśli obroty wyraźnie spadną to prawdopodobnie jest uszkodzony zaworek zwrotny w serwie. Wtedy do czasu wymiany serwa (lub samego zaworka) należy ustawić mieszankę gazu bardziej bogatą niż standardowo.
    Migaz
    Zaawansowany
     
    Posty: 911
    Rejestracja: 01 Lut 2009, 18:45
    Miejscowość: warszawa
    Auto: Mercedes
    Silnik: m104
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 1994

    17 Maj 2009, 12:25

    wlasnie jak nacisne hamulec to obroty sie podnosza a nie spadaja co to jest
    adas080988
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 60
    Rejestracja: 07 Lut 2009, 14:30
    Miejscowość: Chorzów

    17 Maj 2009, 15:08

    wiesz co. Mi to wyglada na złą regulecję w takim razie.
    Migaz
    Zaawansowany
     
    Posty: 911
    Rejestracja: 01 Lut 2009, 18:45
    Miejscowość: warszawa
    Auto: Mercedes
    Silnik: m104
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 1994
     
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Infiniti Q50
      GTP Light