Polski Magazyn Top Gear

Re: Polski Magazyn Top Gear

16 Kwi 2008, 14:13

Puchacz napisał(a):Śietny jest artykuł o samochodach dla polskiej policji.
co prawda miał być w 2 numerze ale po przeczytaniu tego artykułu można wybaczyć to małe opóźnienie. Naprawdę redaktorzy TG świetnie podeszli do sprawy :D
bronek
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 317
Rejestracja: 14 Sie 2007, 16:07
Miejscowość: Siedlce

Re: Polski Magazyn Top Gear

16 Kwi 2008, 17:36

Ja także zgadzam sie ze to świetne pismo /// tematy brytyjskiego wydania, wiadomo rewelka, ale trzeba przyznać, że i te rodem z Polski też świetne... tylko gdyby nie te drobne, nazwijmy to, niedogodności byłoby idealnie.... nr1 to prenumerata. poprzedni numer dostałem 5 dni po ukazaniu sie go w kioskach. Zanosi się, że tym razem będzie podobnie... nr2 to strona internetowa jest... uboga.... aaa i WITAM wszystkich na tym forum!!
hunjack
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 16 Kwi 2008, 17:22

Re: Polski Magazyn Top Gear

16 Kwi 2008, 21:33

uuuuu no to widzę że muszę nadrobić zaległości... :) Fajnie że puścili ten artykuł o samochodach dla policji :)
Saimon
Początkujący
 
Posty: 202
Rejestracja: 21 Sie 2007, 19:41

Re: Polski Magazyn Top Gear

17 Kwi 2008, 12:54

hunjack napisał(a):nr1 to prenumerata. poprzedni numer dostałem 5 dni po ukazaniu sie go w kioskach. Zanosi się, że tym razem będzie podobnie...
do mnie kwietniowy dotarł dzisiaj 8) jednak tutaj nie należy winić wydawcy gazety a POCZTĘ !!! poprzedni numer wychodził 12.03., redakcja wysłała 10.03. a ja dostałem dopiero 14.03. - od razu widać kto zawinił :x

hunjack napisał(a):nr2 to strona internetowa jest... uboga....
tutaj muszę się zgodzić - za wiele tam nie ma... chociaż duży plus dla nich za e-wydanie każdego numeru :P

hunjack napisał(a):aaa i WITAM wszystkich na tym forum!!
witamy, witamy :lol:
bronek
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 317
Rejestracja: 14 Sie 2007, 16:07
Miejscowość: Siedlce

Re: Polski Magazyn Top Gear

17 Kwi 2008, 16:00

Wg. mnie to jest najlepszy numer z tych które narazie wyszły :)

Ten Mercedes... a Aston palce lizać :)

Pozdrawiam
Krzysiek26
Nowicjusz
 
Posty: 16
Rejestracja: 17 Lis 2007, 14:34

Re: Polski Magazyn Top Gear

17 Kwi 2008, 18:53

Faktycznie ciekawy numer :) warty przeczytania :)
Saimon
Początkujący
 
Posty: 202
Rejestracja: 21 Sie 2007, 19:41
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi e-tron GT concept - elektryczny samochód koncepcyjny Audi e-tron GT concept - elektryczny samochód koncepcyjny
    Audi e-tron Trzecie. W Los Angeles, światowej stolicy filmu, na odbywającej się tam wystawie motoryzacyjnej cztery pierścienie przedstawiają nową gwiazdę. Zobaczyć tu można przygotowane specjalnie na to wydarzenie auto koncepcyjne ...
    Modele zasilane LPG poszerzają ofertę Opla ecoFLEX Modele zasilane LPG poszerzają ofertę Opla ecoFLEX
    Opel poszerza i udoskonala swoją ofertę modeli z napędem LPG. Teraz można złożyć zamówienie na pięciodrzwiową Astrę w wersji hatchback, Astrę Sports Tourer i Merivę, wyposażone w nowy, mocny, a zarazem ekonomiczny ...

  • Re: Polski Magazyn Top Gear

    17 Kwi 2008, 21:43

    Naczelny wkońcu dosiadł konkret brykę, taką z duszą a nie tylko z elektroniką jak slr np (osobiście nie żywię odrazy:))
    bobe
    Początkujący
     
    Posty: 230
    Rejestracja: 16 Sie 2007, 19:01

    Re: Polski Magazyn Top Gear

    18 Kwi 2008, 14:15

    Mnie też się podobał. Gdyby tak mieć masę kasy...
    szybki_lopez
    Nowicjusz
     
    Posty: 26
    Rejestracja: 11 Kwi 2008, 13:35

    Re: Polski Magazyn Top Gear

    18 Kwi 2008, 18:38

    Krzysiek26 napisał(a):Wg. mnie to jest najlepszy numer z tych które narazie wyszły :)
    też mi się tak wydaje. zresztą zauważyłem pewną tendencję zwyżkową - z numeru na numer jest coraz lepiej. aż strach pomyśleć co będzie np. za pół roku heheheh :lol:
    bronek
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 317
    Rejestracja: 14 Sie 2007, 16:07
    Miejscowość: Siedlce

    Re: Polski Magazyn Top Gear

    18 Kwi 2008, 20:14

    A tu sie zdziwiłem kiedy wczoraj w skrzynce znalazł sie nowy numer, coś wkońcu moje starania zadziałały (telefony itd.), ale widzę, że chyba innych też :lol: nareszcie!!!! I zgadzam się, że to wina poczty.....
    hunjack
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Rejestracja: 16 Kwi 2008, 17:22

    Re: Polski Magazyn Top Gear

    19 Kwi 2008, 20:20

    a ja dzisiaj byłem w sklepie i zakupiłem nowy numer normalnie super:D
    Endrju
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 3020
    Zdjęcia: 449
    Rejestracja: 04 Sty 2007, 22:44
    Miejscowość: Poznań

    Re: Polski Magazyn Top Gear

    19 Kwi 2008, 20:38

    hunjack napisał(a):A tu sie zdziwiłem kiedy wczoraj w skrzynce znalazł sie nowy numer, coś wkońcu moje starania zadziałały (telefony itd.), ale widzę, że chyba innych też :lol: nareszcie!!!! I zgadzam się, że to wina poczty.....
    może akurat poczta trochę lepiej działa - ale to może być cisza przed burzą bo zapowiadają wielki strajk listonoszy :P

    dobrze że zaplanowali go po wyjściu nowego Top Geara heeehh
    bronek
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 317
    Rejestracja: 14 Sie 2007, 16:07
    Miejscowość: Siedlce

    Re: Polski Magazyn Top Gear

    20 Kwi 2008, 20:40

    W sumie to teraz mają na poczcie miesiąc na dogadanie :)) A tak to by pewnie lipa była ...
    Saimon
    Początkujący
     
    Posty: 202
    Rejestracja: 21 Sie 2007, 19:41

    Re: Polski Magazyn Top Gear

    21 Kwi 2008, 20:15

    A ja swoje TG kupuję w empiku:) Ale hmmm może też pomyślę nad prenumeratą...
    szybki_lopez
    Nowicjusz
     
    Posty: 26
    Rejestracja: 11 Kwi 2008, 13:35

    Re: Polski Magazyn Top Gear

    22 Kwi 2008, 14:36

    szybki_lopez napisał(a):A ja swoje TG kupuję w empiku:) Ale hmmm może też pomyślę nad prenumeratą...
    radzę sie śpieszyć - nie wiadomo czy za miesiąc nadal będzie możliwość zamówić prenumeratę na pół roku za 23 złote. z drugiej strony tak niektórzy straszą tą podwyżkoą ceny Top Geara a tu jakoś już 3 numery poszły i 3,90 za szt. się trzyma :lol:
    bronek
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 317
    Rejestracja: 14 Sie 2007, 16:07
    Miejscowość: Siedlce