Pomoc w polepszeniu car audio

Pomoc w polepszeniu car audio

26 Wrz 2017, 11:39

Witam, jestem nowy na tym forum i zielony w sprawach car audio, dlatego chce się was poradzić w pewnej sprawie. Jakiś czas temu kupiłem do mojego samochodu głośniki. Do przednich drzwi Morel MaXimo 6.1/2, do tylnych drzwi XS-FB1620E. W przyszłości planuje jeszcze jakieś głośniki na półkę, oraz jakąś tubę, ale to nie o tym. Posiadam radio JVC KD-G333 i moje pytanie, czy warto zmieniać radio na coś lepszego ? Jeśli tak, to poprosiłbym o jakieś porady jakie i czy można go mojego grande punto wsadzić radio z ekranem dotykowym.

Pozdrawiam.
xymil
Obserwowany

Prawo jazdy od: 0- 0-2012
Auto: Fiat Grande Punto

Re: Pomoc w polepszeniu car audio

18 Paź 2017, 18:39

xymil napisał(a):czy można go mojego grande punto wsadzić radio z ekranem dotykowym.
Można ale 2DIN nie wsadzisz więc zostaje ci radio z wysuwanym panelem dotykowym lub takie które są robione jako dedykowane do danego modelu samochodu np. lsqSTAR

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

tylko takie radio nie wiadomo jak będzie grało, z wyglądu może fajnie się wkomponuje ale reszta może pozostawiać wiele do życzenia.

xymil napisał(a):Posiadam radio JVC KD-G333 i moje pytanie, czy warto zmieniać radio na coś lepszego ?
Możesz pomyśleć nad czymś co będzie miało pełny panel nie wiem czy słuchasz z CD bo jak nie to warto kupić radyjko bez tego napędu z dyskiem. Jak chcesz rozbudowywać zestaw to radio powinno mieć osobne wyjście pod wzmacniacz a najlepiej żeby miało takie wyjścia na przód, tył plus wzmacniacz. Wtedy można już myśleć o konkretnej rozbudowie wraz ze wzmacniaczami :)

Musisz pomyśleć ile chcesz przeznaczyć kasy na taki system w samochodzie wtedy trzeba podzespoły dobrać odpowiednio żeby zmieścić się w budżecie.
Kacper
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3343
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna