Pomoc w wyborze samochodu

Pomoc w wyborze samochodu

28 Cze 2016, 09:51

Dzień Dobry,
w związku z tym, że jestem kompletnym laikiem w temacie motoryzacyjnym, postanowiłem zwrócić się do Was o pomoc. Od kilka dniu przeglądam i oglądam rożnego rodzaju samochody, ale postanowiłem skupić się n kilku modelach które najmocniej zwróciły moją uwagę. No tym etapie nie jestem w stanie niestety wybrać najlepszej dla mnie opcji. Auto będzie użytkowane głownie jako środek transportu do pracy ( ok. 55 km w obie strony - trasa mieszana, jazdy po mieście, sporadycznych weekendowych wypadów "gdzieś dalej", do tego może się zdarzyć jakiś kilkuset kilometrowy wyjazd ( raz, dwa razy do roku ). Jeśli chodzi o moje wymagania to bardzo istotną sprawą jest ekonomia zużycia paliwa oraz klimatyzacja. Zastanawiam się nad:
- Seatem Ibizą ( bardzo mi się podoba ), silnik diesel 1.6 105 KM 122 000 tyś przejechane, rocznik 2010 - ( auto ściągane więc ciężko będzie potwierdzić przebieg ) - cena 25 000 tyś;
- Volswagen Polo - silnik benzyna 1.2 70 KM 34 000 tyś przejechane, rocznik 2011 - tutaj nie mam informacji, ale wydaje się ściągnięte - cena 28 000 tyś;
- Seat Ibiza - silnik 1.2 benzyna 70 KM 53 000 tyś przejechane, rocznik 2013 - auto ściągane z Austrii - cena 31 000 tyś;
- Opel Astra III - 1.6 benzyna 115 KM 71 000 przejechane, rocznik 2012 - auto od sprawdzonego dealera więc wszystko potwierdzone - cena 31 000 tyś;
- Opel Astra III - 1.7 CDTI 100 KM 102 000 przejechane, rocznik 2010 - auto od sprawdzonego dealera więc wszystko potwierdzone - cena 24 000 tyś.