Pompa wtryskowa

Pompa wtryskowa

24 Lis 2015, 17:16

Witam, mam problem z wyciekającym paliwem otóż prawdopodobnie jest jakaś nieszczelność w pompie wtryskowej, ale pewności nie mam bo nie znam się na tym za bardzo i nie mam jak tego sprawdzić ponieważ jest trudny dostęp do miejsca skąd prawdopodobnie ono wycieka. Jeśli ktoś miał lub ma do czynienia z podobnym problemem proszę o pomoc. Pozdrawiam.
luk0393
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 16 03 2012
Auto: Renault Clio
Silnik: 1.9 D
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Pompa wtryskowa

25 Lis 2015, 06:38

A skąd wiesz ,że leci z samej pompy?? Prędzej obstawiałbym wężyki przy pompie... :)
jak sam nie możesz tego zauważyć,to jedź do warsztatu bo nic nie wykombinujesz. Jeśli silnik pracuje bez zarzutu ,to pewnie to drobnostka przy pompie.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 18
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy od: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: różne ,ale ulubiona-Laguna 2,0
Silnik: 114 KM,
Paliwo: Benzyna + LPG

26 Lis 2015, 17:17

Gdy silnik pracuje widać jak ropa skapuje pod pompą dokładnie leci na miske olejową, a z wężyków raczej nie leci bo wszystko z wierzchu jest suche gorzej jest pod pompą, wysłałbym zdjęcia ale coś nie chcą mi się wgrać tutaj. Pojechałbym do warsztatu ale boję się że zedrą ze mnie ostatnie pieniądze, napisałem tutaj bo może ktoś miał podobny problem i wie jak się z nim uporać.
luk0393
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 16 03 2012
Auto: Renault Clio
Silnik: 1.9 D
Paliwo: Diesel
Rok produkcji: 2000

26 Lis 2015, 20:09

Jedż jednak do warsztatu.Nie dłub tam sam , tym bardziej że się nie znasz , nie możesz ustalić miejsca wycieku. Internetowe naprawianie jest tanie ale chyba nie w tym przypadku.Żeby potem nie było tematu : zrobiłem ale nie mogę odpalić auta.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz

Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi