Potrzebuję pomocy co do kupna hyundai-coupe

Potrzebuję pomocy co do kupna hyundai-coupe

07 Lip 2016, 11:56

Witam jestem młodym kierowcą, który nie ma budżetu finansowego ale potrzebuję jeździć, na tę chwilę muszę mieć auto mam przeznaczone ok 3200zł tyle co mi udało się uzbierać, wpadł mi w oko hundayi-coupe , podsyłam wam ofertę , proszę napisać czy się opłaca co i jak naprowadzić mnie z góry dziękuję. :roll:
[link wygasł]

[link wygasł]

byłbym za opcją numer 1, wizualnie po zdjęciach wygląda chyba lepiej aczkolwiek wiadomo,że trzeba na żywo go zobaczyć i "obadać"
Pozdrawiam. :ok:
klaksin
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 31 05 2016
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Brak auta aktualnie

Re: Potrzebuję pomocy co do kupna hyundai-coupe

07 Lip 2016, 12:24

Ponad 1k wyświetleń i nikt nie kupił?
W tym budżecie na napalaj się na jeden model, bo nic nie kupisz. Musisz po prostu zacisnąć zęby i kupić auto w najlepszym stanie, niezależnie jakiej marki.
Skąd jesteś to coś poszukamy?
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 12
Miejscowość: Zawiercie|Kraków
Prawo jazdy od: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008

Re: Potrzebuję pomocy co do kupna hyundai-coupe

07 Lip 2016, 13:16

Kraków-Chrzanów ( do obu miast mam blisko ) , może 1k wyświetleń dlatego ,że facet z ogłoszenia podał błędny numer tele i nie da się dodzwonić, dlatego zostawiłem mu wiadomość :)
klaksin
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 31 05 2016
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Brak auta aktualnie
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Kierowco! Odłóż smartfon podczas jazdy Kierowco! Odłóż smartfon podczas jazdy
    Badania pokazują, że wykonywanie połączeń przez kierowcę trzymającego telefon/smartfon w dłoni podczas jazdy dwukrotnie zwiększa ryzyko wypadku. Z kolei czytanie i wysyłanie wiadomości zwiększa to ryzyko aż 6-krotnie(1). ...
    Reflektory ksenonowe - lepsza widoczność i większe bezpieczeństwo Reflektory ksenonowe - lepsza widoczność i większe bezpieczeństwo