Problem przy sprzedaży auta

29 Kwi 2012, 13:04

Witam!
Jestem młodym kierowcą więc pewne rzeczy są jeszcze dla mnie malo jasne a mianowicie:

Kupiłem samochód, umowa kupna była na mnie umowe zarejestrowałem juz jakis czas temu, niestety z wrodzonego lenistwa nie przerejestrowalem samochodu na siebie (kupilem go rok temu), a teraz chce go sprzedac. Problem pojawia sie poniewaz umowa kupna jest na mnie (od umowy zaplacilem podatek itp w urzedzie skarbowym), a ubezpieczenie OC jest na ojca (nie jest wspolwlascicielem poprostu w OC wbity jest on) teraz chce samochod sprzedać i nie wiem co mam zrobic, czy przepisac OC na siebie i przerejestrowac w urzedzie auto również na siebie czy moge sprzedac je bez tego?? Dodatkowo posiadam tylko kopie umowy kupna samochodu

Pozdrawiam

PS. Jeżeli moge prosić, to prosilbym o jak najbardziej łopatologiczne i proste wytłumaczenie mi co mam dalej robic aby auto sprzedać
TomSonWWA
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 11 01 2011
Auto: Renault Clio II 1.2 8v

29 Kwi 2012, 15:44

TomSonWWA napisał(a): Dodatkowo posiadam tylko kopie umowy kupna samochodu

A co się stało z orginalem... :?: :?:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6169
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

29 Kwi 2012, 16:13

Na upartego oryginal by sie znalazł, bardziej zastanawia mnie kwestia OC ponieważ OC nie jest na mnie tylko na ojca ktory nigdzie nie figuruje oprocz ww OC i jak by to mialo wygladać przy sprzedaży.
TomSonWWA
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 11 01 2011
Auto: Renault Clio II 1.2 8v

29 Kwi 2012, 18:47

TomSonWWA napisał(a): przerejestrowac w urzedzie auto również na siebie czy moge sprzedac je bez tego??

Czyli jak rozumiem to DR jest jeszcze na poprzedniego wlasciciela.... :?: :?: