Problem z Passatem Gg 2.0 TDI 170 km ubywa płynu chłodniczego

10 Kwi 2018, 23:22

Witam mam problem z Passatem cc,zaczyna się gotować wywala płyn chłodniczy przez korek.Test nanuszczelke pod głowicą nie wykazał żeby to była uszczelka pod głowicą,przy normalnej jeździe nie ubywa to Tylko jak dostaje ognia 180,200km I zaraz ubywa
Dany83
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 11 09 1983
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Passat Cc
Silnik: 2.0 tdi 170km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

14 Kwi 2018, 22:31

Termostat sprawdzony? Węże do chłodnicy sprawdzone ( chodzi o to, czy są ciepłe )?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

26 Kwi 2018, 21:07

Jak termostat nie otworzy się do końca to może być taki problem jak u ciebie. Przy normalnej jeździe będzie ok, ale jak dasz ognia to przez mniejszy przepływ chłodzenie będzie nie wystarczające.

Płynu przy zimnym układzie nie jest za dużo?
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ośmiokołowiec, bo cztery koła to za mało!
    Czy to nie przesada? Aktualne samochody koncepcyjne zasilane energią elektryczną mają po cztery koła. Eliica bo tak nazywa się ten pojazd ośmiokołowy różni się od nich diametralnie – jest duża ma 5100 mm długości, ...
    Zmęczony kierowca - mikrosen i zaśnięcie za kierownicą
    Pomimo tego, że zmęczenie lub zaśnięcie za kierownicą zajmuje w statystykach policyjnych w Polsce i na świecie dalekie miejsca w klasyfikacji przyczyn wypadków, to szacuje się, że w rzeczywistości stanowi istotną przyczynę ...