Problem z Radio w Corsa b

Problem z Radio w Corsa b

16 Lis 2011, 11:33

Witam! Mam problem z radio (odtwarzacz) . Raz działa raz nie. Nie ma reguły. Jest podłączone a jakby nie dochodziło zasilanie. Nie znam się na tym ale problem pojawiał się też gdy było podłączone inne radio. Proszę o pomoc. Czy mam wymienić jakieś kable może nie wiem o co chodzi.
ewelisia
Obserwowany

Auto: corsa b

Re: Problem z Radio w Corsa b

16 Lis 2011, 18:21

Jak było sprawdzane na innym radiu i było to samo to problem leży po stronie instalacji trzeba by sprawdzać kabelki po kolei zaczynając od kabli zasilających i sterujących.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Nissan Primera WP11-144
Silnik: QG18DE
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Problem z Radio w Corsa b

17 Lis 2011, 11:18

Dzięki za odpowiedź. Dziś np. jechałam rano do pracy i zauważyłam właśnie, że jak jest zimno i samochód generalnie nie jest nagrzany to działa a potem nagrzewa sie i wyłącza. Ale boję się jechać do mechanika żeby nie zdarł ze mnie jak za zboże bo wymieni jakiś kabel za 10 zł a ja zapłacę za robote z 50 zł. Tak myslę sobie, że może kupię tę taką przejściówkę z wieloma kabelkami i sama zmienię. pozdrawiam
ewelisia
Obserwowany

Auto: corsa b
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Skoda Yeti 1.4 TSI z 7-stopniową skrzynią biegów DSG Skoda Yeti 1.4 TSI z 7-stopniową skrzynią biegów DSG
    SKODA wprowadza dla modelu Yeti z silnikiem 1.4 TSI 7-stopniową skrzynię biegów DSG. Mając na uwadze rosnącą popularność modelu Yeti z silnikiem 1.4 TSI (122 KM), SKODA poszerzyła ofertę umożliwiając zamówienie ...
    Warsaw Extremizer Motor Cup / relacja Warsaw Extremizer Motor Cup / relacja
    10 Rocznica Imprez SSS – I RUNDA już za nami! Od 10 lat Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego organizuje imprezy motoryzacyjne. Zaczęło się od propagowania ¼ mili w Polsce. Obecnie SSS to nie tylko ćwiartka, a ...

•  
    • Warto przeczytać