Problem z układem wspomagania

16 Sty 2018, 19:58

Witam, wymieniłem wąż ciśnieniowy od wspomagania kierownicy (był wyciek) i od tej pory układ nie działa prawidłowo. Na podwyższonych obrotach działa ok, a jak puszcze gaz to kierownica zaczyna bardzo ciężko chodzić. Czy układ jest jeszcze zapowietrzony czy to coś innego? (sonata 2.0, 2001, 131km)
darkwind
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Suzku Swift
Silnik: 1.3
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2001

16 Sty 2018, 20:07

darkwind napisał(a):Czy układ jest jeszcze zapowietrzony czy to coś innego?
Odpowietrzałeś układ po wymianie przewodu? Wymieniłeś też cały płyn czy uzupełniłeś tylko to co wyciekło podczas wymiany? Płyn jest wzbużony, tak jak by z pianą?
Może ciągnie lewe powietrze przy łączeniu na przewodzie który wymieniałeś?
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

17 Sty 2018, 10:22

Układ jest raczej odpowietrzony, żadne bąbelki się nie robią. Płynu nie wymieniałem. Dodam, że wąż nie jest orginalny tylko dorabiany, może w tym jest problem.
darkwind
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Suzku Swift
Silnik: 1.3
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2001
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus LS będzie miał silnik V6
    Lexus zarejestrował w japońskim urzędzie patentowym znak towarowy "LS 350". W praktyce oznacza to, że gama jednostek napędowych przechodzącej obecnie próby drogowe nowej, piątej generacji flagowej limuzyny Lexusa obejmować ...
    Napędy w pojazdach budowlanych
    Warunki panujące na budowach to spore wyzwanie zarówno dla ludzi, jak i sprzętu. W eksploatowanych tam pojazdach szczególnie trudne zadanie mają układy napędowe. Muszą być odporne na wiele niekorzystnych czynników, ...