Problem z zapalaniem

Problem z zapalaniem

07 Sty 2014, 15:33

Witam, jestem swiezym kierowcą i mam problem z zapalaniem, od razu musze powiedziec ze co 1,5 tygodnia laduje akumulator bo jest uzywany .

Minęło tyle czasu (1,5 tyg) i nie moge odpalić auta, wkladam kluczyki przekręcam do kontrolek, a następnie na zapłon, a on nic - gasną kontrolki i nawet nie ma dźwięku próby zapalenia auta, więc nie wiem czy nie zatarłem silnika czy akumulator rozładowany, bo mam poniżej minimalnej kreski poziomu oleju i dzisiaj dolewam .

Wcześniej jak jedździłem to nie słyszałem żadnych dziwnych stukotów czy dźwięków podczas jazdy, jeździł normalnie bez problemu .

P.S. Gdy wsiadałem do auta to kontrolki, lampka w aucie się swieciła, a przednie światła ledwo co
Daro151
Obserwowany

Auto: AUDI A80
Paliwo: Benzyna + LPG
Rok produkcji: 1986

Re: Problem z zapalaniem

07 Sty 2014, 16:04

Odpal samochód z kabli (na pożyczkę). Jak zagada to kwestia prądu. Potem można sprawdzić stan elektrolitu w aku, jego napięcie i pobór prądu na postoju.

Ja radzę odpalić go z kabli, jak odpali to od razu jechać do dobrego, uczciwego elektryka i zostawić furmankę. Pewnie aku do wymiany. Ewentualnie jeśli masz możliwość od kogoś pożyczyć sprawny aku to zrób to. Możesz też się umówić z kimś kogo samochód jeździ i podmienić akumulatory w samochodach, po krótkiej przejażdżce powinieneś wiedzieć co i jak. Aby poznać obecny stan silnika polecam zmierzyć kompresję... I na przyszłość sprawdzaj stan oleju bo za drugim razem może nie skończyć się tak fajnie, silnik na pewno dostał swoje, pytanie tylko jak mocno(zależy ile i jak jeździłeś).

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz

Zdjęcia: 4
Prawo jazdy od: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

07 Sty 2014, 16:11