Problem ze światłami stopu i kierunkowskazami w vectra B

Problem ze światłami stopu i kierunkowskazami w vectra B

18 Kwi 2014, 14:24

Witam mam problem, a mianowicie nie działają mi światła stopu oraz po wyłączeniu auta świeci się kierunkowskaz z lewej strony auta.
Wiecie co to może byc? Prosze o pomoc
czesio919
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 18 Kwi 2014, 14:21
Prawo jazdy od: 08 04 1989
Auto: opel vectra b
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

Re: Problem ze światłami stopu i kierunkowskazami w vectra B

22 Kwi 2014, 18:00

Bezpieczniki wszystkie sprawdzone?
Może być włącznik świateł hamowania uszkodzony.
Co do kierunkowskazów- świecą się cały czas czy pulsują jak powinny?
Jeśli świecą się cały czas to gdzieś robi się zwarcie (po wyłączeniu silnika). Wszystkie inne światła działają bez zarzutów (pozycje, mijania itd)? Co się dzieje po włączeniu lewego kierunku?
Lewy kierunek świeci po wyjęciu kluczyka ze stacyjki? Czy jak zapala się kierunek zapala się też oświetlenie wnętrza pojazdu? Świecą wszystkie żarówki od lewego kierunkowkazu czy tylko któraś lampa? Na liczniku również zapala się kontrolka od kierunków? Czy gasną żarówki po jakimś czasie? Oświetlenie wnętrza w 100% sprawne?
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 642
Rejestracja: 23 Sie 2012, 21:12
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Unikalny system składania tylnych siedzeń – 1999 rok Unikalny system składania tylnych siedzeń – 1999 rok
    W jaki sposób w samochodzie typu minivan szybko uzyskać płaską podłogę? Przez lata odpowiedź brzmiała zwykle – wymontować tylne siedzenia. Toyota była prekursorem licznych i popularnych dziś rozwiązań typu „smart ...
    Fałszywe poczucie bezpieczeństwa Fałszywe poczucie bezpieczeństwa
    Pieszy wchodząc na oznaczone pasami przejście często zyskuje fałszywe poczucie bezpieczeństwa. Jak gdyby fakt, że w tym miejscu ma pierwszeństwo, chronił go przed zagrożeniem. W rzeczywistości na przejściach dla pieszych ...

  •