No i wszystko jasne.
Jest to linia pojedyncza przerywana wydzielająca P1c. Kreski szerokie, przerwy są takie same jak kreski. Szerokość kreski 2,4 cz, długość kreski i przerwy po 20 cm. Stosowana jest do oddzielenia od pasa ruchu od pasów włączania, wyłączania, przeplatania, oraz odcinków początkowych i końcowych dla autobusów i rowerów. W przypadku pokazanym na filmie pełni rolę linii przeplatania.
Dla wyjaśnienia, linia P7a jest to linia krawędziowa szeroka, kreski i linie mają długość 10 cm a szerokość 2,4 cm.
Tak więc nie mogą to być linie typu P7, jak pisał kolega yeti65, ponieważ na środku jezdni, nie ma krawędzi jezdni. Nie mylcie jezdni z drogą. Jest droga, jest jezdnia i są pasy ruchu.Droga to pobocze, chodniki, ścieżki rowerowe, dla pieszych, pasy zieleni i jezdnie. Jezdnia z kolei ma pasy ruchu oraz krawędzie. Krawędzie są z prawej i lewej strony jezdni. Nie mogą więc być na środku jezdni.
Marcel2727 napisał(a):Czy można się rozmyślić i zamiast jechać do tunelu można jechać na skrzyżowanie?
Oczywiście, że można. Każdą linię przerywaną można przekraczać.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...