PROSZĘ O SZYBKĄ POMOC! REJESTRACJA POJAZDU W PL ...

PROSZĘ O SZYBKĄ POMOC! REJESTRACJA POJAZDU W PL ...

01 Sie 2009, 20:26

Witam! Jutro jadę kupic VW bore 2.3 v5 2000r. (już jestem umówiony :) ) i chcę od was wiedziec ile wyniesie mnie całkowity koszt rejestracji w PL? Autko jest sprowadzone oraz uszkodzone. Słyszałem że za autko powyżej 2l jest bardzo wysoka opłata. Jak to sie ma do bory? Proszę o szybką odp.
konrad1422
Początkujący
 
Posty: 99
Rejestracja: 12 Lip 2009, 12:54
Miejscowość: PL

01 Sie 2009, 20:37

Akcyza 18,6%
andrewb25
 

01 Sie 2009, 20:44

heh wiem że akcyza 18,6 ale chodziło mi o to że auto jest uszkodzone i czy by nie dało jakoś taniej tego wyliczyc. Nie chcę spasc z deszczu pod rynne więc lepiej teraz wiedziec niz potem niemile niespodzianki ...
konrad1422
Początkujący
 
Posty: 99
Rejestracja: 12 Lip 2009, 12:54
Miejscowość: PL

01 Sie 2009, 21:10

bierzesz rzeczoznawcę i zrobi ci wycenę auta oczywiście nie za darmo.
i od tej wyceny zapłacisz 18,6% podatku akcyzowego
pozatym
-tłumaczenia wymaganych dokumentów ja płacę 99 zł za kpl
-zwolnienie z VAT 160 zł
-pierwszy przegląd techn. w kraju 169 zł
-rejestracja 245 zł
-recykling 500zł
-OC tyle ile wyjdzie
andrewb25
 

01 Sie 2009, 21:16

najarałem się na tą borę i teraz sam nie wiem co zrobic ??

[link wygasł]

hmmm tylko na ile mi ją rzeczoznawca wyceni, w tym jest problem ....
konrad1422
Początkujący
 
Posty: 99
Rejestracja: 12 Lip 2009, 12:54
Miejscowość: PL

01 Sie 2009, 21:36

a nie lepiej do niemiec jechać takie auto kupisz za 1000-1500 euro, na umowie wpiszesz 500 euro i bęzie git

po niedzieli mogę ci dac namiar na mojego znajomego rzeczoznawcę to sobie możesz z nim pogadać ale dopiero po niedzieli bo wszystko mam w biurze
andrewb25
 
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Brak snu to jak nadmiar alkoholu u kierowcy Brak snu to jak nadmiar alkoholu u kierowcy
    Powodów zmęczenia i niewyspania może być wiele, przede wszystkim jednak to brak odpowiedniej ilości snu. Zachowania zaspanej osoby za kierownicą są równie niebezpieczne jak tej kierującej pojazdem pod wpływem ...
    BMW Turbo 1972 BMW Turbo 1972
    BMW Turbo to pierwszy samochód koncepcyjny zbudowany przez firmę BMW. Nowoczesny projekt pierwszego na świecie sportowego samochodu promującego bezpieczeństwo – który nie był tylko bazą testową dla nowych ...

  • 01 Sie 2009, 21:50

    andrewb25 napisał(a):a nie lepiej do niemiec jechać takie auto kupisz za 1000-1500 euro, na umowie wpiszesz 500 euro i bęzie git

    po niedzieli mogę ci dac namiar na mojego znajomego rzeczoznawcę to sobie możesz z nim pogadać ale dopiero po niedzieli bo wszystko mam w biurze


    dzięki kolego za szybką pomoc :) Przed chwilką gadałem z tatą (jest na nocce) i mi powiedział że mam sobie dac spokój z taką pojemnością ze względu na wysokie opłaty. Kurcze szukam sobie mojego pierwszego auta najlepiej w dieslu do 2l z dobrym depnięciem ale za kwotę do 12-13tys ciężko coś fajnego znaleśc. Zebym nie miał wysoko postawionej poprzeczki to bym już pewnie coś kupił ... ale wolę poczekac i może mi się wkońcu poszczęści...
    konrad1422
    Początkujący
     
    Posty: 99
    Rejestracja: 12 Lip 2009, 12:54
    Miejscowość: PL
     
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Infiniti Q50
      S2020005