Pytanie Sprzedaż samochodu

10 Lip 2010, 18:13

Witam, kupiłem niedawno opla astrę 1.6 99r. caravan 100KM kombi, kupiłem go tanio ale miałem pewne bony na remont i w autoryzowanym serwisie wszystko mu naprawili, od remontu silnika, po zawieszenie i elektrykę, chciałbym go sprzedać, ponieważ jestem uczniem, nie mam dzieci, żony i kombi mi potrzebny nie jest, ale mam go dopiero miesiąc na mnie zarejestrowanego, od znajomego słyszałem, że jeżeli go tak szybko sprzedam to nałożą na mnie jakiś podatek od handlu czy coś takiego, czy to prawda?

P.S. Wiem, że prawdopodobnie zły dział, ale nie miałem pojęcia gdzie napisać tego posta :/

Pozdrawiam Jaro110
Jaro110
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: Wisła

10 Lip 2010, 18:52

Jaro110 napisał(a):ale mam go dopiero miesiąc na mnie zarejestrowanego, od znajomego słyszałem, że jeżeli go tak szybko sprzedam to nałożą na mnie jakiś podatek od handlu czy coś takiego

Teoretycznie to musisz mieć sam.6 m-cy zeby mozna go było sprzedać i spoko kimac
/oczywiście od daty kupna/.Nikt Ci jednak nie zabroni sprzedac wczesniej ale mozesz
się liczyc z tym ze US moze miec do Ciebie parę pytań a najwazniejsze: ile na tym zarobiłeś.... :!: :!: Jezeli nie będziesz tego robil nagminnie to moze przy 1 autku nikt nic od Ciebie nie będzie chciał.Jednak najlepiej w tym wypadku jezeli będziesz go sprzedawał to niech cena sprzedazy nie będzie większa niz kupna-oczywiscie na umowie :wink: I w razie"W"tego się trzymać... :!: :!:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6169
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

10 Lip 2010, 19:01

no właśnie umowa jest na 4000 zeta, a remont, miałem gratis, ale koło kolejnych 4000 jeżeli bym za remont płacił, musiałbym włożyć, a ile bym za niego mógł dostać?, a i jeszcze lakier nowy jest
Jaro110
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: Wisła