Radio Pionieer PROBLEM !

26 Gru 2012, 15:30

witam radio o jakie chodzi to Pionieer DEH 1400 UB Radio gra ładnie pięknie i bardzo mi się podoba . Ale jest problem który już mnie dobija .
a więc wkładam klucz przekręcam w stacyjce no i radio się włącza pokazuje się napis SET UP: yes/no no i zaczynam ustawiać godzinę FM STEP [ czy jakoś tak :P ] no i wszystko co wymaga ode mnie po ustawieniu radyjko sobie gra i jest piknie ! :D no ale zajerzdżam do celu wyłączam silnik ide załatawić co mam załatwić wracam odpalam wóz i radio znów pokazuje SET UP: Yes/no i tak mam w kółko może ktoś mi pomóc :< ? już mi normalnie ręce odpadają .
Variot
Nowicjusz
 
Posty: 14
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 20 02 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Volkswagen Passat B5
Silnik: 1.9 TDI 90KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

26 Gru 2012, 19:00

Popraw podłączenie zasilanie radia.
olop
Początkujący
 
Posty: 58

27 Gru 2012, 20:55

Wiem w czym problem chyba.. Pod kostke to podłączałeś czy na izolacje?
goldstar13
Nowicjusz
 
Posty: 30
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Toyota Starlet 1.3i 1995r

28 Gru 2012, 11:03

olop napisał(a):Popraw podłączenie zasilanie radia.


a tak może bardziej dla osoby zielonej :D ?

podłączyłem przez kostke która była oryginalnie podpięta już pod radio
radio podłączam w samochodzie VW Passat B5 [ jak cos to pomoże :) ]
Variot
Nowicjusz
 
Posty: 14
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 20 02 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Volkswagen Passat B5
Silnik: 1.9 TDI 90KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

28 Gru 2012, 21:09

Sprawdz czy masz napięcie na odbiorniku po wyjęciu kluczyka ze stacyjki . Napięcie to podtrzymuje zapisane wcześniej ustawienia w radioodbiorniku.
olop
Początkujący
 
Posty: 58

29 Gru 2012, 17:14

"dla osoby zielonej":) wez próbnik (taki mały śrubokręt z kabelkiem i żarowka w środku) lub miernik i sprawdz napiecie na kablach czerwony i żółty ( jeden to podtrzymanie pamieci napiecie powinno byc caly czas a a drugi daje napiecie po przekreceniu kluczyka i wtedy włacza sie radio) czerwony napiecie/żółty podtrzymanie chociaz spotkałem sie, że bylo odwrotnie i nawet żołty byl troszke grubszy, ale tak czy tak na jednym jest napiecie caly czas a na drugim jest dopiero po przekreceniu kluczyka.
majki19
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 08 03 2004
Przebieg/rok: 17tys. km
Auto: Honda Accord CG9
Silnik: 2,0 V-tec
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [2018] Lexus UX
    Auto zbudowane jest na nowej platformie oznaczonej GA-C, zapewniającej niskie położenie środka ciężkości pojazdu, a tym samym stabilną jazdę i sportowe możliwości. UX ma 4495 mm długości, 1840 szerokości i 1520 wysokości. ...

30 Gru 2012, 10:02

Możliwe że nie podpiąłeś pamięci(żołty kabel) i za kazdym razem Ci resetuje. To jest to na 100%
goldstar13
Nowicjusz
 
Posty: 30
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Toyota Starlet 1.3i 1995r

05 Sty 2013, 15:26

Witam a więc po walce z radiem okazało się że wystarczyło przełożyć kable :) bo firmowo połączone są one żółty do żóltego czerwony do czerwonego i zamiana czerwony do żółtego i żółty do czerwonego rozwiązało problem ale mam teraz drugi Problem z odbiorem radia [chodzi o zakłócenia ] . kupiłem jakis wzmacniacz antenowy i nic poprostu nic nie pomaga najlepszym faktem jest że mam tak jak jeżdżę po mieście a np. pojechałem do sobódki i oddaliłem się od miasta sygnał był idealny ! ktoś coś wie ?
Variot
Nowicjusz
 
Posty: 14
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 20 02 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Volkswagen Passat B5
Silnik: 1.9 TDI 90KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998