Radio w Octavii

Radio w Octavii

10 Sie 2009, 21:17

Witam, w Octavii mam następujący problem. Wcześniej posiadałem odbiornik pioneer'a i działa się następująca rzecz: Gdy ustawiłem stacje radiowe i zapisałem je sobie pod określonymi numerami lub gdy zapisywałem jakieś szczegółowe ustawienia dźwięku to po wyjęciu kluczyka ze stacyjki te dane się resetowały. Po pewnym czasie wymieniłem radio na Kenwooda i nadal jest to samo.
Czy poradzicie coś na tą 'usterkę' i czy da się ja samemu usunąć?

Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam. :wink:
radek0711
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 10 Sie 2009, 18:20
Miejscowość: Elbląg

10 Sie 2009, 22:23

Kolego to jest tak zwane podtrzymanie odpowiada za nie kabel żółty. Niebieski służy do zasilania anteny elektrycznej. Czarny to masa. Sprawdź bezpieczniki w kostkach na kablu żółtym. Możliwe że do podtrzymania służy akumulatorek w radiu i jest on wyeksploatowany.
Tablice Rejestracyjne - wpisz numer i sprawdź skąd pochodzi auto.
Michał
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 483
Zdjęcia: 7
Rejestracja: 01 Mar 2006, 23:42
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

11 Sie 2009, 22:36

mostek zolty z czerwonym
gigit
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 240
Rejestracja: 30 Cze 2009, 16:50
Miejscowość: Kołobrzeg

12 Sie 2009, 11:36

Lub poszukać w pobliżu jakiś kabelek,na którym jest cały czas napięcie(nawet po wyłączeniu stacyjki) np. z zapalniczki.
Jeżeli chodzi o mostek żółtego z czerwonym,to zadziałanie tego pomysłu jest uzależnone od tego,w jaki sposób u kolegi włącza się radio - czy po przekręceniu stacyjki,czy niezależnie od niej.Jak po przekręceniu stacyjki,to ten mostek nic nie da.
No i jeszcze sprawa kolorów kabelków - zależy czy jest tam już złącze ISO czy nie i o jakich przewodach jest mowa - o przwodach z radia czy przewodach z samochodu.Kiedyś(nie tak dawno) było tak,że przewód żółty był to przewód,na którym pojawiało się napięcie po włączeniu radia(tzw antenówka),a od podtrzymania pamięci był przewód pomarańczowy.Zasilanie to przewód czerwony a masa to czarny(tu nic się nie zmieniło).W instalacji samochodu było jeszcze tak,że były dwa przewody do zasilania - czerwony,na którym było stałe 12V i czerwono czarny,na którym 12V pojawiało się po włączeniu stacyjki.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14145
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 15:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [D] Mondeo mk3 2,0 / Primera P12 1,9 / Vectra C 2,2 / Avensis II 2,0 [D] Mondeo mk3 2,0 / Primera P12 1,9 / Vectra C 2,2 / Avensis II 2,0
    Podstawowe kryteria zestawienia: - kombi segmentu D - silnik diesla o mocy ok. 120KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2004 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Ford Mondeo mk3 2,0 TDCi - 115KM - Nissan ...
    Układ napędowy BMW ActiveHybrid nowej generacji Układ napędowy BMW ActiveHybrid nowej generacji
    Specjalnie na potrzeby nowego modelu BMW ActiveHybrid 3 opracowano następujące komponenty hybrydowego układu napędowego: synchroniczny silnik elektryczny o mocy 40 kW/55 KM, układy elektroniczne dużej mocy oraz pakiet akumulatorów ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Myjnia bikini, dziewczyny, carwash, 27
      Lexus IS Sriracha, bok
      Aston Martin DBS, bok
      Jeep Renegade