Regulacja skoku siłownika w zamku centralnym

Regulacja skoku siłownika w zamku centralnym

19 Wrz 2010, 10:17

Witajcie

Szukałem w sieci ale nie mogłem znaleźć instrukcji jak regulować skok siłownika zamka (mniejwięcej takiego: Image ).

Mam taki siłownik i jego skok jest zdecydowanie większy od skoku zamka więc nie mogę na sztywno połączyć cięgien. Co powinienem zrobić żeby to do siebie dopasować?
majster500
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 19 Wrz 2010, 10:10
Miejscowość: Toruń

Re: Regulacja skoku siłownika w zamku centralnym

19 Wrz 2010, 13:25

W drzwiach są cięgna od zamka. A do siłownika powinieneś mieć osobne cięgno. Oba te ciągna łaczysz ze soba takim łącznikiem, który powinien być w zestawie. Regulację robi się tym łącznikiem. Czyli jeżeli zamek w drzwiach jest zamknięty, to ramię siłonika musi być całkiem schowane i wtedy łaczysz tym łącznikiem to cięgno z siłownika z tym cięgnem od zamka. Następnie otwierasz zamek i ramię siłownika powinno wyjść do góry.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14481
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: Regulacja skoku siłownika w zamku centralnym

19 Wrz 2010, 17:08

Tak też zrobiłem ale siłownik (jest to master) wariuje, bo od razu po otwarciu (pilotem) się zamyka. Czyli chyba wysuwa się za mało i coś z czujnikami w nim nie pasuje.
majster500
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 19 Wrz 2010, 10:10
Miejscowość: Toruń

Re: Regulacja skoku siłownika w zamku centralnym

20 Wrz 2010, 14:29

Dokładnie - jeżeli zamek zamyka się spowrotem, to jest źle wyregulowane to cięgno z siłownika - styki master w siłowniku nie zostają zwarte do masy na zamykanie. Ale jeżeli jest to sprawa styków master, to tak powinno się dziać zarówno z pilota jak i z kluczyka. Jeżeli dzieje się tak tylko z pilota, to przyczyny trzeba by szukac w module centralnego.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14481
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [B] GP 1,4 / Rio II 1,4 / Clio III 1,4 / Yaris II 1,3 / Polo IV 1,4 [B] GP 1,4 / Rio II 1,4 / Clio III 1,4 / Yaris II 1,3 / Polo IV 1,4
    Podstawowe kryteria zestawienia: - hatchback segmentu B - silnik benzynowy o mocy ok. 90KM - manualna skrzynia biegów - modele z ok. 2006r. Wytypowane modele do zestawienia: - Fiat Grande Punto 1,4 16V - 95KM - Kia ...
    Pakiet tuningowy TRD dla nowego Lexusa CT F SPORT Pakiet tuningowy TRD dla nowego Lexusa CT F SPORT
    Japońska firma TRD, dostawca fabrycznych rozwiązań tuningowych dla Lexusa, przygotowała zestaw akcesoriów do tuningu nowej wersji hybrydowego kompaktowego hatchbacka Lexus CT F SPORT. TRD oferuje elementy zestawu aerodynamicznego ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      VW Passat CC
      passat b5 german style
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata