Reklamy z zadziorem ;)

reklamy z zadziorem ;)

28 Lip 2008, 12:22

ostatnio trafilem na reklame mobilkinga i wbilo mnie w fotel :D co myslicie o spotach tego typu? :)
rem
Nowicjusz
 
Posty: 12
Rejestracja: 16 Lip 2008, 16:54

Re: reklamy z zadziorem ;)

30 Lip 2008, 19:44

Coś innego ;) generalnie mi sie podoba :)
Architek
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 30 Lip 2008, 18:38
Miejscowość: Zgorzelec

Re: reklamy z zadziorem ;)

01 Paź 2008, 14:22

Trochę seksistowskie :wink:
dieselek
Nowicjusz
 
Posty: 8
Rejestracja: 01 Paź 2008, 14:00

Re: reklamy z zadziorem ;)

09 Paź 2008, 15:52

bo reklama jest targetem do facetow wiec musi byc seksistowskie
Danton
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 12 Sie 2008, 22:46

Re: reklamy z zadziorem ;)

10 Paź 2008, 02:13

Danton napisał(a):bo reklama jest targetem do facetow wiec musi byc seksistowskie


MUSI? :] A dlaczego?

Bo potem wyrastają faceci przekonani, że wystarczy im odpowiedni telefon (albo odpowiedni telefon w odpowiedniej sieci), albo samochód, albo garnitur, i już wszystkie laski z miejsca należą do nich 8)
dieselek
Nowicjusz
 
Posty: 8
Rejestracja: 01 Paź 2008, 14:00

Re: reklamy z zadziorem ;)

11 Paź 2008, 00:30

meritum 8)
Danton
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 12 Sie 2008, 22:46
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Co zrobić gdy zderzenie jest nieuniknione? Co zrobić gdy zderzenie jest nieuniknione?
    Wśród wielu kierowców można spotkać się z opinią, że w przypadku sytuacji awaryjnej – uderzenia w potencjalną przeszkodę (drzewo czy inny samochód), należy uderzyć bokiem auta. Nic bardziej mylnego! ...
    Kiedy nie powinniśmy wrzucać na luz Kiedy nie powinniśmy wrzucać na luz
    Kierowcy często nadużywają sprzęgła, na przykład dotaczając się kilkadziesiąt, a czasami nawet kilkaset metrów do świateł. Jest to nieekonomiczne i niebezpieczne. "Jazda na biegu jałowym i wciśniętym sprzęgle powoduje ...

  • Re: reklamy z zadziorem ;)

    17 Paź 2008, 13:31

    Hmmm Jak dlamnie jest OK ale pewnie niktóre kobiety są tą reklamą urażone. Spoko jest też reklama AXE :D
    Endrju
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 3020
    Zdjęcia: 449
    Rejestracja: 04 Sty 2007, 23:44
    Miejscowość: Poznań

    Re: reklamy z zadziorem ;)

    18 Lis 2008, 00:40

    To może punkt widzenia kobiety...

    Moim zdaniem reklama Mobilking'a ze swoim przesłaniem trafia do frajerów, którzy traktują kobiety jak przedmioty, ponadto są niewyżytymi samcami, których najlepiej określa zdanie:
    "W seksie jest jak danie z mikrofalówki. 3 sekundy i GOTOWE"
    Moim zdaniem prawdziwy facet nie zwraca uwagi na takie idiotyczne reklamy dla chłoptasi, którzy myślą, że Mobilking da im zadowolenie z życia i powodzenie u płci przeciwnej (czytaj - każda laska moja).

    Jednak z ogromnym zadowoleniem uważam, że mało jest seksistów, bo Mobilking swoją "agresywno-idiotyczną" kampanią reklamową wielkiego sukcesu nie osiągnął i skutecznie spychany jest w sferę zapomnienia.
    Za co WELKI SZACUN dla prawdziwych mężczyzn :D
    Herr Porsche miałby zaburzenia wzwodu na widok Cayenne...
    klaudia9z
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 83
    Rejestracja: 08 Lip 2008, 23:53

    Re: reklamy z zadziorem ;)

    18 Lis 2008, 13:54

    Hmm, nie wiem dlaczego doszłaś do wniosku, że Mobilking „skutecznie spychany jest w sferę zapomnienia”. Sam wprawdzie nie korzystam z usług tego opa, ale mam znajomych, którzy korzystają i z tego co wiem, nie zamierzają w najbliższym czasie z niego rezygnować.

    A co do reklamy, to moim zdaniem nie można odbierać jej aż tak dosłownie. Ona jest ewidentnie robiona dla funu :wink:
    drajwer89
    Nowicjusz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 24
    Rejestracja: 18 Lis 2008, 13:41

    Re: reklamy z zadziorem ;)

    18 Lis 2008, 15:30

    drajwer89 napisał(a):Hmm, nie wiem dlaczego doszłaś do wniosku, że Mobilking „skutecznie spychany jest w sferę zapomnienia”. Sam wprawdzie nie korzystam z usług tego opa, ale mam znajomych, którzy korzystają i z tego co wiem, nie zamierzają w najbliższym czasie z niego rezygnować.

    A co do reklamy, to moim zdaniem nie można odbierać jej aż tak dosłownie. Ona jest ewidentnie robiona dla funu :wink:


    Ciekawe czy uważałbyś tak samo będąc kobietą o tzw"męskich" zainteresowaniach... Ta reklama uderza w takie właśnie osoby...
    Jakby nie dość było tekstów w stylu: "przecież to baba - i tak się nie zna"...
    Natomiast reklama AXE, owszem pokazuje piękne (choć głupiutkie) kobiety ale nie uraża niczyich uczuć i mimo, że jest kontrowersyjna nikogo nie ocenia. A to, że pasjonuje mnie motoryzacja nie oznacza, że "chcę dorównać mężczyznom". To główne powody dla których właśnie ta reklama uderza w moje uczucia.
    Nie jest łatwo być kobietą i spełniać swoje "męskie" pasje :(
    Najlepsza jest mina faceta w kiosku, kiedy kupuję Top Gear :shock:

    Tutaj wystarczy przeczytać sam nagłówek...
    http://manager.money.pl/strategie/spoty ... 25628.html

    Oto cytat (który popieram) z jednego z forum:
    "Czego to ludzie nie wymyślą ... Dużo bardziej wolałbym, żeby na polski rynek wkroczyły takie sieci jak Vodafone lub O2, a nie tworzyć kolejne durne rozwiązania "dla prawdziwych mężczyzn" ... Niebawem nawet papier toaletowy zaczną nazywać "dla prawdziwych mężczyzn", jak go nie kupisz tzn. ze mięczak jesteś, albo co ostatnio popularne - "nie masz jaj"".
    Herr Porsche miałby zaburzenia wzwodu na widok Cayenne...
    klaudia9z
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 83
    Rejestracja: 08 Lip 2008, 23:53

    Re: reklamy z zadziorem ;)

    19 Lis 2008, 13:53

    Reklamy Mobilkinga sa ewidentnie robione, żeby ludzie mieli z tego zabawę. Naprawdę nie powinnaś podchodzić do nich aż tak poważnie. Jeżeli masz tzw „męskie” pasje to super, ja to szanuję, mimo że należę do facetów, którym reklamy Mobilkinga się podobają…;-)
    drajwer89
    Nowicjusz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 24
    Rejestracja: 18 Lis 2008, 13:41
     
    • Warto przeczytać
    • Ferrari 458 Italia
      BMW 333i
      Triumph Spitfire MKII, 1965 rok
      Mitsubishi Lancer EVO VIII