Renault Clio II - nie chce odpalić!!!

Renault Clio II - nie chce odpalić!!!

04 Sie 2009, 16:23

Witam,
nie chce mi odpalić samochód. Akumulator dobry, rozrusznik kręci i nic. Przy przekręceniu stacyjki w ogóle nie chodzi pompa paliwowa. Zdjąłem też wężyk dopływowy paliwa i paliwo też nie leci. Wydaje mi się, że nie dochodzi w ogóle prąd do pompy. Jak sprawdzić czy pompa jest dobra czy nie? I co w ogóle sądzicie o moich przypuszczeniach? Może przyczyną jest coś innego?
Dzięki za porady.
sothis1
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 04 Sie 2009, 16:13
Miejscowość: ostrowiec św
  • 04 Sie 2009, 19:24

    Po przekreceniu kluczyka powienienes slyszec jak pompa na chwile sie wlaczy. Sprawdzic mozesz tez na krotko bezposrednio z akumulatora i wtedy bedziesz wiedzial czy prad nie dochodzi czy pompa nie dziala, pompa zasilana jest przez przekaznik i tez go sprawdz.
    dawidbn
    Zaawansowany
     
    Posty: 777
    Rejestracja: 27 Wrz 2008, 17:55
    Miejscowość: Koszalin

    04 Sie 2009, 20:03

    sprawdzalem napięcie na pompie i nie dochodzi. podpiąłem pompę bezpośrednio do akumulatora i działa więc to chyba przekaźnik, tylko że nie wiem gdzie on jest. po lewej stronie pedału sprzęgła znalazłem cztery przekaźniki tylko nie wiem który jest do czego. jak znaleźć ten przekaźnik?
    sothis1
    Nowicjusz
     
    Posty: 2
    Rejestracja: 04 Sie 2009, 16:13
    Miejscowość: ostrowiec św

    05 Sie 2009, 10:24

    czasami "wyskoczy" też przycisk awaryjnego wyłączenia pompy (np. w razie wypadku) u mnie jest w bagażniku inni mają pod fotelem kierowcy, a jak jest w renault to nie wiem.
    karlone
    Zaawansowany
     
    Posty: 675
    Rejestracja: 07 Lis 2008, 16:55
    Miejscowość: Śląsk
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pickup ŠKODA FUNstar Pickup ŠKODA FUNstar
    Nowy samochód marzeń 23 stażystów ze Szkoły Zawodowej ŠKODA Auto to zuchwały Pickup ŠKODA FUNstar. Koncepcja tego pojazdu, opartego na nowej ŠKODZIE Fabia, jest rezultatem projektu "samochód ...
    Nowy silnik CDTI ECOTEC 1,6 spełnia normy Euro 6 Nowy silnik CDTI ECOTEC 1,6 spełnia normy Euro 6
    Wprowadzenie całkowicie nowego czterocylindrowego silnika wysokoprężnego Opla to kolejny etap w procesie odnowy portfolio jednostek napędowych. Silniki CDTI ECOTEC o pojemności 1,6 litra, są drugą z kolei rodziną nowych silników ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      passat b5 german style
      Monster Truck Rock Star, 11
      Jaguar