Renault laguna I 3.0 v6-sprzęgło hydrauliczne

Renault laguna I 3.0 v6-sprzęgło hydrauliczne

07 Kwi 2011, 10:59

Witam
mam problem z odpowietrzeniem sprzęgła hydraulicznego nie mogę sobie z nim poradzić proszę o jakąś pomoc.
pozdrawiam
basiucha26
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 07 Kwi 2011, 08:55
Miejscowość: ŻAGAŃ

Re: Renault laguna I 3.0 v6-sprzęgło hydrauliczne

07 Kwi 2011, 14:11

Jak nie masz odpowietrznika to pewnie przewód do wysprzęglika jest wpinany na zawleczkę zabezpieczającą, lub normalnie ma wkręcaną końcówkę. trzeba lekko zluzować- odciągnąć przewód, wcisnąć pedał sprzęgła aby wyleciał płyn i zapiąć przewód.
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1013
Rejestracja: 09 Wrz 2010, 10:07
Miejscowość: koluszki

Re: Renault laguna I 3.0 v6-sprzęgło hydrauliczne

08 Kwi 2011, 09:10

już mam dość tego samochodu oddaje do serwisu niech sami robią pomysły mi już się skończyły nikt na forum nie może pomóc.
pozdrawiam
basiucha26
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 07 Kwi 2011, 08:55
Miejscowość: ŻAGAŃ

Re: Renault laguna I 3.0 v6-sprzęgło hydrauliczne

08 Kwi 2011, 15:41

Zajrzyj tutaj: www.renaultlaguna.pl/forum i napisz o swoim problemie.
Było: '02 Laguna IIphI 2.2dCi, '99 Astra F 1.6 8V, '05 Vel Satis 2.0T, '02 Laguna IIphI V6 24V
Jest: '97 Fiat 126p, '06 Laguna IIphII 2.0dCi, '06 Vel Satis 2.0T, '06 Octavia I 1.6b/g
Roadkiller
Aktywny
 
Posty: 403
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 26 Wrz 2010, 13:55
Miejscowość: GCH
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Laguna IIphI
Silnik: V6 24V 207KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nissan Juke Fun Edition - seria limitowana Nissan Juke Fun Edition - seria limitowana
    Nissan wprowadził do oferty nową edycję specjalną miejskiego crossovera Juke, stworzoną dla tych, którzy wyrazić swoją osobowość poprzez wyjątkową, oryginalną stylizację nadwozia i wnętrza swojego samochodu. Juke Fun ...
    W trudnych warunkach liczą się ułamki sekund W trudnych warunkach liczą się ułamki sekund
    Zima trzyma, a drogowcy nie zawsze nadążają z odśnieżaniem. Samochody z napędem na dwie osie są wtedy bardzo przydatne, choć napęd na cztery koła wynaleziono z myślą o pojazdach wojskowych, by umożliwić im poruszanie się ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • I etap Baja Carpathia, Małysz w czołówce
      Fiat Croma
      Wyścigi równoległe na motorach
      Toyota GT86 o mocy 1000 koni mechanicznych, Kuba Przygoński z ORLEN Team