Renault Laguna III 2.0T

26 Sty 2020, 14:05

Siemka,

Zacząłem rozważać zakup Laguny III z silnikiem 2.0T - głównie ten silnik, ponieważ chce do niej wrzucić instalacje gazową a czytałem, że w silniku 2.0 z nissana ciężko o regulacje luzów zaworowych.

I stąd moje pytanie jakie racjonalne pieniądze trzeba wyłożyć, na otomoto jest dużo sprowadzonych z automatem.

Przeglądam i na przykład rzuciło mi się w oczy:
[link do Otomoto wygasł]

[link do Otomoto wygasł]

[link do Otomoto wygasł]

[link do Otomoto wygasł]

Czy taki przebieg nadaje się do gazowania i cena jest adekwatna?
Wave
Nowicjusz
 
Posty: 4

26 Sty 2020, 15:10

Wave napisał(a):Czy taki przebieg nadaje się do gazowania i cena jest adekwatna?
Przebieg ma raczej tu drugorzędne znaczenie i główne chodzi o stan jednostki napędowej. 200tkm nie jest wyznacznikiem czy można zakładać jeszcze instalację gazową. Jeżeli silnik jest w dobrym stanie to jak najbardziej można mu założyć LPG i przy większym przebiegu.

Sam silnik ma bardzo dobre opinie ale tu masz jeszcze automat który też ogólnie wypada całkiem dobrze i warto by tu było go sprawdzić dokładnie przed kupnem. Dobrze jest też dowiedzieć się czy miał wymieniany olej. Przy przebiegach rzędu 200tkm powinien mieć przynajmniej dwa takie zabiegi.
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

26 Sty 2020, 15:12

Jeśli chodzi o cenę to chyba sam widzisz różnicę między taką sprowadzoną "perełką" a "zwykłym autem sprzedawanym przez kowalskiego"
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

26 Sty 2020, 15:53

A co myślicie o silniku 2.0dci?

Jest ich zdecydowanie więcej w sprzedaży i można trafić na ciekawy egzemplarz.
Wave
Nowicjusz
 
Posty: 4

26 Sty 2020, 21:00

Akurat walczę teraz z szalejącą elektryką w takowej lagunie z przebiegiem 54 tyś km, lepiej się zastanów dobrze czy chcesz się w te wynalazki pchać
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13813
Zdjęcia: 92
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

27 Sty 2020, 09:09

Kao napisał(a):Akurat walczę teraz z szalejącą elektryką

Ale to każdy żabojad będzie miał z nią problem... :D Chociaż u mnie wysunęło się inne auto na prowadzenie z 16r.30k.km. i 15mcy walki wciąż trwającej :shock:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 8202
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Niedzielny kierowca na autostradzie - nie bądź taki!
    W okresie świąteczno-noworocznym wielu polskich kierowców przemierza setki kilometrów, by spotkać się z bliskimi czy spędzić wolne dni z dala od domu. Nierzadko przynajmniej część trasy pokonują autostradą lub ...
    [E] Audi A6 C5 2,8 / BMW e39 528i / Lexus GS 300 mk2 / Merc E280 w210
    Podstawowe kryteria zestawienia: - limuzyna segmentu E - wolnossący silnik benzynowy o mocy ok. 200KM - automatyczna skrzynia biegów - modele z ok. 2000r. Wytypowane modele do zestawienia: - Audi A6 C5 2,8 V6 - 193KM ...

  • 27 Sty 2020, 09:12

    No i jaki pożytek z takiego auta?
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 13813
    Zdjęcia: 92
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

    18 Lis 2021, 09:39

    Jeździłem taką laguną w kombi z silnikiem 2.0 Turbo i przyznam szczerze że dobrze ją wspominam. Przez ten okres czasu raz miałem problem z centralnym zamkiem przez chwilę bo jakoś zwariował po zamknięciu od razu się otwierał. Jednak po trzech próbach wróciło wszystko do normy. Samochód dobrze się prowadzi, a silnik z automatem były dla mnie w zupełności wystarczające jeżeli chodzi o moc. No może mógłby palić trochę mniej ale ja miałem gaz więc nie było źle :)
    Niewiemabc
    Obserwowany
     
    Posty: 1