Renault Master 2.8 DTI 2000r Ciezko sie uruchamia

Renault Master 2.8 DTI 2000r Ciezko sie uruchamia

28 Lut 2012, 14:31

Witam wszystkich na forum i prosze o pomoc.Mam problem z moim masterkiem 2.8 dti z 2000r a mianowicie ciezko sie uruchamia jak jest zimny.Trzeba dlogo krecic zanim zaskoczy,a jak zalapie to chodzi nie rowno i po chwili juz jest normalnie.Problem tylko na zimnym silniku,Dodam jeszcze ze zauwarzylem wyciek ropy z pompy paliwa.Z gory dziekoje za podpowiedzi...
tuli15
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 28 Lut 2012, 14:13
Prawo jazdy od: 13 02 2007
Auto: Renault Master 2.8 DTI 2000r

Re: Renault Master 2.8 DTI 2000r Ciezko sie uruchamia

01 Mar 2012, 08:26

Jeśli świece dobre,to sam zauważyłeś przyczynę problemów,chociaż nie zawsze wyciek z pompy jest przyczyną problemow z odpalaniem,wszystko zależy skąd cieknie.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6943
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)

Re: Renault Master 2.8 DTI 2000r Ciezko sie uruchamia

01 Mar 2012, 10:52

Witam.A wiesz morze czy uszczelnienie oski gazu na pompie wtryskowej w moim aucie jest skomplikowane?Morzna to zrobic samemu czy potrzebny serwis?Pzdr...
tuli15
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 28 Lut 2012, 14:13
Prawo jazdy od: 13 02 2007
Auto: Renault Master 2.8 DTI 2000r

Re: Renault Master 2.8 DTI 2000r Ciezko sie uruchamia

01 Mar 2012, 12:14

Pamiętaj o jednym,jeśli masz jakiekolwiek pojęcie o mechanice,to największym problemem będzie wyjęcie pompy a potem zainstalowanie jej tak,by auto odpaliło,samo uszczelnienie jeśli podejdziesz do tego spokojnie, nie jest problematyczne.Trzeba tylko sobie zapisywać i zapamiętywać co i jak było złożone,naturalnie wszystko trzeba odkręcać tak delikatnie,by nic nie wyskoczyło ze środka.Najlepiej sobie robić zdjęcia na bieżąco.Ważne jest ,składanie elementów tak,by dokręcać śruby z odpowiednim momentem(siła),by nie uszkodzić nowych uszczelnień.Czasami łby śrub mają taki kształt,że bez specjalnego klucza nie odkręcisz(patenty firmowe).Czasami jakiś element bez odpowiedniego podejścia do niego i doświadczenia ciężko zdemontować,ale zawsze warto samemu próbować ,i nic na siłę,bo można sobie narobić dziadostwa i niepotrzebnych kosztów.Najlepiej oczywiście powierzyć to Specjalistom,zaznaczjąc ,by dobrze zdiagnozowali stopień zużycia poszczególnych elementów pompy( i ewentualna wymianawymiana tychże),zawsze tak robię gdy serwisuję takie rzeczy.Zapłacisz wtedy raz dobrze i długo spokój!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6943
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)

Re: Renault Master 2.8 DTI 2000r Ciezko sie uruchamia

01 Mar 2012, 15:05

Czytalem gdzies na forum ze do uszczelnienia oski gazu nie trzeba calej pompy demontowac.Podobno wystarczy gorny dekielek wykrecic i podobno jest to godzina pracy.Sam juz nie wiem,chyba zostawie auto u mechanika i niech on sie meczy :).Wielkie dzieki za podpowiedz
tuli15
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 28 Lut 2012, 14:13
Prawo jazdy od: 13 02 2007
Auto: Renault Master 2.8 DTI 2000r
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    MINI Clubman Bond Street - jakość klasy premium MINI Clubman Bond Street - jakość klasy premium
    MINI prezentuje specjalną edycję modelu Clubman z bogatym wyposażeniem i ekskluzywną kolorystyką. Światowa premiera odbędzie się w marcu 2013 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie. Kolejne nowości to MINI ...
    Wystawa Techno Classica - Audi świętuje dwa jubileusze Wystawa Techno Classica - Audi świętuje dwa jubileusze
    Podczas tegorocznych targów samochodów zabytkowych Techno Classica w Essen, które odbędą się od 10 do 14 kwietnia, Audi Tradition będzie świętować dwie znaczące rocznice. W hali numer siedem, marka z ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • passat b5 german style
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Monster Truck Rock Star, 11
      Autosacrum 2009