Różnice modelowe BMW E34 bardzo pilne.

28 Kwi 2011, 12:20

Siema wszystkim, więc ja też zawitałem do tego działu. A wiec moja druga połowa upatrzyła sobie E34 525TDS 94r. i tutaj jest mały problem. Auto oglądałem, nie jest zgnite itp. linie wszystko sie zgrywa. Tylko że.... czy wychodziły jakies przejściówki modelowe? Tzn. to jest auto z 94r. a w tym roku był lift robiony (nie wiem z którego miesiąca jest auto)i tak auto ma wąską nerkę i wąską maskę a do tego lusterka z wersji już po lifcie, tył również przedliftowy, nakładki na progi tak jak przed liftem, generalnie wszystko jak przed liftem tylko te lusterka mnie zaciekawiły. Kotś obeznanych może coś podpowie?
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

28 Kwi 2011, 12:57

Lifting był 04.94
Lusterka 'poliftowe' montowali od 92(rok modelowy 93) wiec wyglada na to ze oryginal
JerzyB333
Stały forumowicz
 
Posty: 1179
Miejscowość: ZZZZ

28 Kwi 2011, 13:39

A to spoko. bo tak patrzę wszystko inne przedlifotowe wiec w w połączeniu ze spasowaniem elementów to raczej poważniejszej przygody nie było.
Dziękować :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

28 Kwi 2011, 18:51

Przy oglądaniu pamiętaj o tym iż bolączką tds-ów jest odpalanie na ciepłym silniku. Często montują moduł do oszukania ECM i wtedy podgrzewanie świeć i duża dawka rozruchowa ( jak dla zimnego silnika) załatwia problem ale pompa wtryskowa i tak prędzej czy później da o sobie znać.
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki

29 Kwi 2011, 06:59

Spoko, to nie pierwszy TDS z którym mam do czynienia... Aha, moje 325TDS odpalało normalnie obojętnie czy zimny czy ciepły :wink: Bardziej martwi mnie ogólna kondycja auta, bo wiem że jeśli o TDSa się dba to odwdzięcza się bezawaryjnością przez tysiące kilometrów.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna