Samochód do 13 tysiecy

Samochód do 13 tysiecy

06 Kwi 2011, 12:26

Witam , jestem aktualnie na kupnie samochodu do 13 tysiecy. Dlugo sie zastanawialem czy diesel czy benzyna lecz doszedlem do wniosku ze lepsza bedzie benzyna + gaz. Samchod najlepiej zeby byl w miare oszczedny silnik tak do 1.8 pojemnosci , 5 drzwiowy . Osobiscie zastanawiam sie nad fordem focusem lub mondeo . Który samochód bedzie lepszy? Czy tez ma ktos inne propozycje. Dzieki wielkie za porady.
bert
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 03 Kwi 2011, 19:38
Miejscowość: dobra

Re: Samochód do 13 tysiecy

06 Kwi 2011, 12:32

Obejrzyj jeszcze Skode octavie. Silniki znoszą gaz bez żadnego problemu. Kultura pracy i komfort jazdy na wysokim poziomie.
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 773
Rejestracja: 28 Lis 2009, 17:23
Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Opel Astra III
Silnik: 1.7 CDTi 100 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

Re: Samochód do 13 tysiecy

06 Kwi 2011, 12:34

Tez je bralem pod uwage tyle ze nie podobaja mi sie te samochody , Tak samo jak np toyoty..
bert
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 03 Kwi 2011, 19:38
Miejscowość: dobra

Re: Samochód do 13 tysiecy

06 Kwi 2011, 22:40

pinio124 napisał(a):komfort jazdy


na poziomie taczki... Niestey 1 gen jest straszna. 2 to już co innego ale nie ten przedział cenowy. Focus to zgniłek a dobrego Mondeo MK3 nie kupisz za 13 tyś zł.
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2671
Rejestracja: 12 Mar 2009, 15:47
Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

Re: Samochód do 13 tysiecy

07 Kwi 2011, 14:03

do gazowania Astra
Octavia też się nada.

Komfort jazdy zależny od punktu widzenia. Zalezy czym się jeździło wcześniej i jakie ma się oczekiwania. Moim zdaniem taczka Octavia daje całkiem dobre warunki jazdy.
Joter
Aktywny
 
Posty: 299
Rejestracja: 12 Lut 2009, 11:51
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Porsche 918 Spyder - końcówki wydechu na wysokości zagłówków Porsche 918 Spyder - końcówki wydechu na wysokości zagłówków
    Tworząc hybrydowe hiperauto o łącznej mocy niemal 900 KM Porsche musiało mierzyć wysoko. Takie myślenie najwyraźniej udzieliło się również inżynierom odpowiedzialnym za zaprojektowanie układu wydechowego, bowiem dwie ...
    Icona Vulcano – 2,8 sek., 950 KM Icona Vulcano – 2,8 sek., 950 KM
    Szalona propozycja włoskiej manufaktury z 2013 roku, stworzona z myślą o chińskim rynku to na razie wciąż bardziej motoryzacyjna ciekawostka, niż samochód drogowy. Nic dziwnego, producent przewidział budowę zaledwie ...

  •