Samochód do 2,5 - 3 k euro z Manachium - czy warto?

Samochód do 2,5 - 3 k euro z Manachium - czy warto?

14 Lip 2015, 11:40

Dzień dobry,

Na poczatku zaznaczę, że jestem laikiem w kwestii samochodów.

Jestem w delegacji i niedługo będę ruszał z Londynu do Monachium i pod koniec sierpnia kończę delegację.

Pomyślałem, że może to dobry pomysł, by przywieść 'pamiątkę' ;) z delegacji w postacji samochodu, bo samochodu nie mam a będzie mi potrzebny.

Wychodząc z założenia, że w Niemieckim mieście trafię na jakąś tanią limuzynkę, kupioną od uczciwego Niemca, pomyślałem że może warto.

Sprecyzję swoje wymagania:
- samochód od 2,5 do 3 tysięcy euro
- marka nie ma największego znaczenia, lecz fajnie by było gdyby był to audi (nie jest to absolutnie konieczne)
- samochód wygodny, lecz przede wszystkim: mało palący i nie psujący się (przynajmniej przez pierwsze 3 lata, a potem w miare tanie naprawy)

Moje pytanie jest przede wszystkim takie: czy jest sens bawić się w sprowadzanie auta, jeżeli tak, to czy dużo będę miał potem załatwiania i ewentualnych opłat za sprowadzenie samochodu? I drugie, czy jest coś, co szczególnie mi się opłaca w tej cenie kupić (marka, model, może konkretna oferta?)

Pozdrawiam,
Tomek
TomaszWojcik
Obserwowany

Prawo jazdy od: 16 11 2011
Auto: Nie mam

Re: Samochód do 2,5 - 3 k euro z Manachium - czy warto?

14 Lip 2015, 15:20

[link wygasł] Tutaj trzeba uważać. Niby prywatny sprzedawca, ale jakoś mi turkami nazwisko zajeżdża, dlatego radzę mieć się na baczności.

[link wygasł]

[link wygasł]

[link wygasł]

[link wygasł]
Podobnie jak przy pierwszym linku, trzeba mieć się na baczności.

W prawdzie auta, które Ci zaproponowałem nie są w okazyjnych cenach i nie są najnowsze, ale gwarantuję, że kupując auto starsze, ale naprawdę zadbane, lepiej zrobisz. Pamiętaj, że w kategorii motoryzacyjnych nie ma okazji. Dobre modelowo, zadbane auto zawsze jest w cenie.
Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - trwają poszukiwania.
kkamykk
Stały forumowicz