Samochód do 20tyś - który z ponizszych

Samochód do 20tyś - który z ponizszych

02 Lis 2008, 13:31

Witam!
Mam zamiar kupic swoj pierwszy samochów, moj budzet to ~20tys PLN (~5tys EUR).
Auto ma byc jak najtansze w ekploatacji tak wiec w gre wchodzi jedynie silnik diesla.
Najwazniejsze zeby byl jak najmniej awaryjny i tani w eksploatacji. Chcialbym nim pojezdzic te kilka lat 8)
W tej chwili po glebszym zastanowieniu mysle nad takimi samochodami jak:
- VW Golf IV
- Seat Leon I
- Peugeot 307 (byc moze SW?)
- Ford Focus
- byc moze Toyota Corolla E12?

Interesujący mnie roczniki to 2000-2003 r.

Samochód będzie sprowadzony z Holandii

W ktory z podanych modeli warto zainwestowac?
licki
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 12 Paź 2008, 12:16

Re: Samochód do 20tys - ktory z ponizszych

02 Lis 2008, 14:07

Zdecydowanie Corolla, jest najmniej awaryjna. Jeszcze Focus i Leon może być bo VW jest już trochę za dużo na polskich drogach :lol: ale ma to swoje plusy.
slowik93
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 478
Rejestracja: 04 Sty 2008, 21:40
Miejscowość: Augustów

Re: Samochód do 20tys - ktory z ponizszych

02 Lis 2008, 16:51

Na Corolle jednak mnie nie stac bo nowsza wersja zaczyna sie od 25k zł.

W tej chwili najbardziej skłaniam się w stronę albo Peugeot 307 albo Renault Megan II
licki
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 12 Paź 2008, 12:16

Re: Samochód do 20tys - ktory z ponizszych

02 Lis 2008, 17:03

jak ma to byc Twoj pierwszy samochod to raczej bym omijał 307 i meganke w dieslu

ja polecam golfa IV, leona, toledo II, audi a4, passata i forda focusa ale z silnikiem tddi :)
pzdr
Pawlo
Zaawansowany
 
Posty: 588
Rejestracja: 07 Sty 2008, 10:57
Miejscowość: Bolesławiec

Re: Samochód do 20tys - ktory z ponizszych

02 Lis 2008, 18:26

Audi A4 za te pieniadze raczej pozadnego nie znajde.

A dlaczego odradzasz te dwa francuskie samochodziki? Sa z nimi jakies problemy w ekploatacji?
licki
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 12 Paź 2008, 12:16

Re: Samochód do 20tys - ktory z ponizszych

02 Lis 2008, 18:50

jak dobrze poszukasz to znajdziesz porzadne a4

francuskie samochodziki z nowoczesnymi dieslami lubia sie psuc :)
pzdr
Pawlo
Zaawansowany
 
Posty: 588
Rejestracja: 07 Sty 2008, 10:57
Miejscowość: Bolesławiec
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Silniki Renault Energy F1 w bolidach Caterham F1 Team Silniki Renault Energy F1 w bolidach Caterham F1 Team
    Renault Sport F1 i Caterham F1 Team potwierdzają przedłużenie współpracy w ramach Mistrzostw Świata FIA w Formule 1 na trzy kolejne lata. Od przyszłego sezonu, Caterham F1 będzie korzystać z silników Renault ...
    Prowadzenie samochodu na głodzie Prowadzenie samochodu na głodzie
    Wielu kierowcom zdarza się prowadzić samochód, odczuwając głód, co skutkuje zmęczeniem oraz obniżoną koncentracją. Żeby tego uniknąć, część osób decyduje się na jedzenie w samochodzie, co jest równie ...

  • Re: Samochód do 20tys - ktory z ponizszych

    02 Lis 2008, 19:06

    A ja nie wiem skąd to uprzedzenie chodzby do 206 kumpel ma i sobie chwali nic mu sie póki co nie psuje ani nie sypie mimo tego że jeździć za bardzo nie umie
    choke
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Rejestracja: 16 Wrz 2008, 08:03

    Re: Samochód do 20tys - ktory z ponizszych

    02 Lis 2008, 19:08

    choke napisał(a):A ja nie wiem skąd to uprzedzenie chodzby do 206 kumpel ma i sobie chwali nic mu sie póki co nie psuje ani nie sypie mimo tego że jeździć za bardzo nie umie

    Skoro nie umie jezdzic to może nawet nie wiedziec, że cos mu się zepsuło %-)

    Jedyną zaletą 206 jest to, że jezdzi i nic więcej...
    Baqś
     

    Re: Samochód do 20tys - ktory z ponizszych

    02 Lis 2008, 19:12

    Baqś napisał(a):Jedyną zaletą 206 jest to, że jezdzi i nic więcej...

    no tam Wspominał ze komp pokładowy sie psuje ale jeździć jeździ
    choke
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Rejestracja: 16 Wrz 2008, 08:03
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Autosacrum 2009
      Subaru Impreza STI