Samochód do 45 tys.

08 Mar 2022, 12:14

Cześć,

Potrzebuje porady od kogoś mądrego bo nie znam się na tym :)
Chciałabym kupić samochód do maksymalnie 45 tys. zł

Do tej pory jeździłam Toyota Yaris III, silnik 1.4, 2012 rok i bylam bardzo zadowlona, nigdy nic się nie popsuło i dobrze mi się nim jeździ, ale przeprowadziłam się z dużego miasta do miejsca, w którym drogi są w opłakanym stanie i ten samochód jest za niski.

Potrzebuje samochodu, który poradzi sobie z gorszymi drogami, będzie wyższy, powinien też być większy niż ta mała toyotka.
Ogólnie polubiłam toyote, ale nie wiem czy znajdę coś w tej cenie chociaż bardzo bym chciała?
Chciałabym żeby to był samochód młodszy niż ten obecny i nie jakoś mocno przejeżdzony (obecny ma 160.000 przebiegu)

Słyszałam, że dobrym wyższym odpowiednikiem Toyoty będzie Toyota Auris II, ale znajduje w internecie różne opinie na jej temat (np że jest awaryjna), poza tym chyba ciężko znaleźć w tej cenie taką z niedużym przebiegiem?

Rocznie robie około 20.000 km

Proszę o pomoc :)
AniaP
Obserwowany
 
Posty: 1

08 Mar 2022, 12:52

AniaP napisał(a):Słyszałam, że dobrym wyższym odpowiednikiem Toyoty będzie Toyota Auris II, ale znajduje w internecie różne opinie na jej temat (np że jest awaryjna)
Na pewno nie jest bardziej awaryjna niż twoja Yariska :) Poza tym jak Yaris jest dla Ciebie za niski to wyobraź sobie że Auris jest ciut niższy :wink: więc nie będzie się nadawał. Kolejna sprawa to za taki budżet kupisz Aurisa przedliftowego.

AniaP napisał(a):Potrzebuje samochodu, który poradzi sobie z gorszymi drogami, będzie wyższy, powinien też być większy niż ta mała toyotka.
Nie będzie chyba łatwo co tu zaproponować, a na pewno już nie tak bez awaryjne jak obecna Yariska.

Moje propozycje z większych auto to np.
- Dacia Duster,
- Hyundai ix35,
- Nissan Qashqai,

Trochę mniejsze:
- Dacia Sandero,
- Nissan Juke,
- Mitsubishi ASX,
- Suzuki SX4,