[15tyś] Samochód do miasta

03 Lip 2017, 08:40

Cześć. W tematyce motoryzacji jestem dosyć zielony. Będzie to mój pierwszy osobisty samochód, dotychczas jeździłem różnymi samochodami rodziców lub znajomych. Prawo jazdy mam 5lat. Samochodu potrzebuję do dojazdów do pracy/studia. Do pracy mam 16,6 km w jedną stronę, na studia (zaoczne) 20km w jedną stronę. Przeglądałem już wiele for, youtube itd. Jestem dosyć mocno zainteresowany Fiatem Grande Punto, LPG, najlepiej 5drzwi. Zależy mi głównie na ekonomicznej jeździe. Dziękuję za wszelką pomoc i rady.

Poniżej dwie oferty do oceny, które mnie najbardziej przyciągnęły.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
taquito
Początkujący
 
Posty: 206
Zdjęcia: 13
Miejscowość: Bytom
Prawo jazdy: 07 02 2012
Przebieg/rok: 9tys. km
Auto: Alfa Romeo Giulietta
Silnik: 1.4 TB 170KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

03 Lip 2017, 09:05

1. Niby ok, ale nie ma klimatyzacji...
2. Silnik bez szału i coś mi śmierdzi...

" to się może nieznacznie zmienić ze względu na to, że dojeżdżam nim sporadycznie do pracy"
a poniżej
"Sprzedaję, bo kupiłem sobie okazyjnie diesla."
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

03 Lip 2017, 09:08

Kurcze, faktycznie bez kilmy, nawet na to nie zwróciłem uwagi, nie sądziłem, że taki egzemplarz może się trafić. W takim razie odpada. To wyjaśnia dlaczego tak długo oferta wisi.

Wrócę z pracy to sprawdzę jeszcze allegro i olx. Bo jak na razie tylko otomoto śledziłem. Jeżeli ktoś ma jakieś ciekawe oferty to chętnie zerknę. Muszę jeszcze ustalić jak daleko ojciec ze mną po samochód pojedzie. Na razie ustawiam 25km od miejsca zamieszkania, tj. Bytomia.
taquito
Początkujący
 
Posty: 206
Zdjęcia: 13
Miejscowość: Bytom
Prawo jazdy: 07 02 2012
Przebieg/rok: 9tys. km
Auto: Alfa Romeo Giulietta