Samochód (pseudo)terenowy do 20 tyś.

Samochód (pseudo)terenowy do 20 tyś.

26 Cze 2016, 11:35

Witam.

Chcę kupić auto do ok. 20 tysięcy, które zapewnia komfort jazdy podczas podróży po polnych drogach. Zdecydowanie w benzynie, ewentualnie benzyna+LPG.
Z nowszych modeli rozważałem Dacie Duster, ale ciężko ją znalezć w jednym kawałku w tej cenie. W oko wpadł mi za to Sandero Stepway, chociaż nie jest to SUV ani terenówka, tylko hatchback. Designerom trzeba jednak przyznać, że wygląd wrażenie robi. Pytanie, czy za wyglądem idzie też jakość.
Oczywiście przeglądałem też inne modele, np Toyotę Rav 4, lecz w tej cenie nie zejdzie się poniżej 10-12 lat, podobnie z Hondą CR V.

Być może ktoś znający rynek lepiej ode mnie jest w stanie poradzić, co w tym segmencie cenowym jest tak na prawdę godne uwagi?
fra
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 26 Cze 2016, 11:17
Auto: Toyota Aygo

Re: Samochód (pseudo)terenowy do 20 tyś.

26 Cze 2016, 14:54

wartych uwagi jest sporo sprzętów, ale w związku z dużym popytem na takie samochody cena nieźle się trzyma.
Jeśli ten rocznik jest mega ważny (a nie powinien) to masz sorento/tucson'a/santa fe
Masz też x-trail'a, grand vitarę, outlandera
Osobiście szukałbym forestera. Możesz też zerknąć na coś w stylu a6 allroad/xc70, może przypadnie Ci do gustu
Invi
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2118
Rejestracja: 04 Cze 2016, 17:15
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: S60 2004, Octavia 2013
Silnik: 2.5T, 1.6tdi

Re: Samochód (pseudo)terenowy do 20 tyś.

27 Cze 2016, 09:45

Na Dacie szkoda kasy to budżetowe auto. Lepiej poszukać czegoś lepszego.
W Twoim budżecie Santa Fe to bardzo dobra opcja. Znajdziesz zadbane.
Auto ma dobre silniki do LPG, fajny AWD i jest co najważniejsze wygodne i przestronne.
Outlander mniejszy jednak tez można pomyśleć.
Forestera bym nie kupił (mimo świetnego 4x4) auto jest wewnątrz toporne i nie wygodne. SIedzenia są małe, a podłokietniki jak dla dziecka.
Wnętrze też ciasne. Jechałem forkiem całkiem niedawno i kiepsko na płaskim.
Sorento to kawał suva (styl ML) bardzo wygodny jednak ciężki i jak nie korzystasz czasami z terenu utrzymywanie takiego auta to sredni pomysł.
Generuje spore koszty zwłaszcza wersja w dieslu.
Honda CR-V II to bardzo udane połączenie minivana z suvem.
Duze ustawne wnętrze, awaryjność bardzo niska, świetne silniki dobre pod lpg. Auto jest tez dosc lekkie.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2606
Zdjęcia: 21
Rejestracja: 17 Lip 2007, 16:30
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy od: 27 02 2003
Auto: Honda
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak bezpiecznie jeździć w trudnym terenie? Jak bezpiecznie jeździć w trudnym terenie?
    Poruszanie się po trudnym terenie dla jednych jest przyjemnością, dla innych koniecznością. Dobrze, jeśli w naszych podróżach towarzyszy nam samochód napędzany na 4 koła, przygotowany na pokonywanie bezdroży. ...
    Tuningowany Lexus LC 500 na SEMA Show w Las Vegas Tuningowany Lexus LC 500 na SEMA Show w Las Vegas
    Wyścigowa wersja Lexusa LC 500 powstała na bazie prototypu. Auto zadebiutowało wczoraj na targach Specialty Equipment Market Association w Las Vegas. Ma nadwozie o zoptymalizowanej aerodynamice, sportowe zawieszenie, hamulce, ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Rage-Race 2009
      Mitsubishi Pajero 2015, przejazd przez rzekę
      Volkswagen Atlas, bok
      XX Miedzynarodowy Zlot Fanow Volkswagena