Samochód (pseudo)terenowy do 20 tyś.

Samochód (pseudo)terenowy do 20 tyś.

26 Cze 2016, 11:35

Witam.

Chcę kupić auto do ok. 20 tysięcy, które zapewnia komfort jazdy podczas podróży po polnych drogach. Zdecydowanie w benzynie, ewentualnie benzyna+LPG.
Z nowszych modeli rozważałem Dacie Duster, ale ciężko ją znalezć w jednym kawałku w tej cenie. W oko wpadł mi za to Sandero Stepway, chociaż nie jest to SUV ani terenówka, tylko hatchback. Designerom trzeba jednak przyznać, że wygląd wrażenie robi. Pytanie, czy za wyglądem idzie też jakość.
Oczywiście przeglądałem też inne modele, np Toyotę Rav 4, lecz w tej cenie nie zejdzie się poniżej 10-12 lat, podobnie z Hondą CR V.

Być może ktoś znający rynek lepiej ode mnie jest w stanie poradzić, co w tym segmencie cenowym jest tak na prawdę godne uwagi?
fra
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 26 Cze 2016, 11:17
Auto: Toyota Aygo

Re: Samochód (pseudo)terenowy do 20 tyś.

26 Cze 2016, 14:54

wartych uwagi jest sporo sprzętów, ale w związku z dużym popytem na takie samochody cena nieźle się trzyma.
Jeśli ten rocznik jest mega ważny (a nie powinien) to masz sorento/tucson'a/santa fe
Masz też x-trail'a, grand vitarę, outlandera
Osobiście szukałbym forestera. Możesz też zerknąć na coś w stylu a6 allroad/xc70, może przypadnie Ci do gustu
Invi
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1500
Rejestracja: 04 Cze 2016, 17:15
Auto: firmowe

Re: Samochód (pseudo)terenowy do 20 tyś.

27 Cze 2016, 09:45

Na Dacie szkoda kasy to budżetowe auto. Lepiej poszukać czegoś lepszego.
W Twoim budżecie Santa Fe to bardzo dobra opcja. Znajdziesz zadbane.
Auto ma dobre silniki do LPG, fajny AWD i jest co najważniejsze wygodne i przestronne.
Outlander mniejszy jednak tez można pomyśleć.
Forestera bym nie kupił (mimo świetnego 4x4) auto jest wewnątrz toporne i nie wygodne. SIedzenia są małe, a podłokietniki jak dla dziecka.
Wnętrze też ciasne. Jechałem forkiem całkiem niedawno i kiepsko na płaskim.
Sorento to kawał suva (styl ML) bardzo wygodny jednak ciężki i jak nie korzystasz czasami z terenu utrzymywanie takiego auta to sredni pomysł.
Generuje spore koszty zwłaszcza wersja w dieslu.
Honda CR-V II to bardzo udane połączenie minivana z suvem.
Duze ustawne wnętrze, awaryjność bardzo niska, świetne silniki dobre pod lpg. Auto jest tez dosc lekkie.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2597
Zdjęcia: 21
Rejestracja: 17 Lip 2007, 16:30
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy od: 27 02 2003
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: VW Passat
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wymiana żarówki W5W podświetlenia rejestracji - Honda Civic VIII (UFO) [porady] Wymiana żarówki W5W podświetlenia rejestracji - Honda Civic VIII (UFO) [porady]
    Jak wymienić żarówki W5W podświetlenia rejestracji w samochodzie Honda Civic VIII (UFO) 1.8 i-VTEC? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie poniżej w załączonym filmiku w którym pokazujemy jak to zrobić. Wymiana ...
    Top Safety Pick+ 2013 dla Mitsubishi ASX 2013 Top Safety Pick+ 2013 dla Mitsubishi ASX 2013
    Północnoamerykański oddział MMC – firma Mitsubishi Motors North America (MMNA) z prawdziwą satysfakcją poinformowała, że najpopularniejszy model w ofercie firmy – kompaktowy crossover Mitsubishi ASX 2013 ...

  •  
    • Mazda CX-3, przód
      Moto Piknik - Olsztyn/Dajtki 2009
      XX Miedzynarodowy Zlot Fanow Volkswagena
      Dacia Lodgy Stepway, przód