Samochód z mocniejszym silnikiem do 20 tyś.

07 Sie 2020, 19:22

Raziel11 napisał(a):ale ile mozna rozdmuchiwac ta mityczna awaryjnosc tsi...


Według mnie to Ty udajesz że nie rozumiesz ? :D
Nikt niczego nie rozdmuchuje zwróciłem uwagę tylko że po usunięciu wad tsi zostaje zwyklak serwisowy który pośród konkurencji niczym się nie wyróżnia... i daleko mu do "tylko wymienia się olej".

Raziel11 napisał(a):a od psychofanow jeszcze gorsi są antyfani danej marki.

Masz rację tylko jak pojawia się konkret to już jest antyfan... zresztą cały przemysł uzdatniania tsi do jazdy też należy do antyfanów.
Szkoda że nie ciągnąłeś tematu zepsutego TSI jakiś czas temu bo tak się składa że ja jako antyfan ciągnąłem to z Panem któremu nie było do śmiechu w związku z kwotami które temu towarzyszyły.
I co ciekawe rzetelną informacje uzyskał od antyfanów specjalizujących się w naprawach tsi.

A pamiętasz kto wkleił śmieszne ogłoszenie od 'turasów" z passatem tsi i wielkim przebiegiem jako dowód że tsi jest ok... tylko że 100 sztuk motor kaput już Ci umknęło...

A jak miałem w rodzinie subaru diesla który od nowości do 140k.km.nie miał ani jednej awarii to mam polecać diesla boxera????
I co ciekawe tez sa szkoły w którym roku co poprawiono?

A jak ostatnio miałem is220d z nalotem 400k.km. i pierwszą wymianą silnika to co ??? Mam już polecać diesla lexa ???

Więc proszę Cię nie ubieraj mnie w żadnego antyfana który zresztą ostatnio uczestniczył w zakupie 2x 2,0tsi :ok: bo jestem po prostu realistą.
Notabene szykuje się do zakupu dla siebie auta z vr6 :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 7191
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

07 Sie 2020, 19:30

szybki napisał(a):zwyklak serwisowy który pośród konkurencji niczym się nie wyróżnia

skad wiec ta nagonka jesli jest sredniakiem?, zreszta juz o tym wspomnialem, nie sa bezawaryjne ale nie sa tez tak awaryjne jak sie o nich pisze.

koniec offtopu, pozdrawiam :)
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1235
Zdjęcia: 12
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

07 Sie 2020, 19:35

Z tego, że cytujesz wybiórczo :naughty:
Ja tam przeczytałem:
szybki napisał(a):po usunięciu wad tsi zostaje zwyklak serwisowy

I teraz pytanie ile osób ma ochotę na robienie pakietu serwisowego silnika za 4k w aucie kupionym za 20-25 żeby otrzymać "zwyklaka"?
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 5682
Przebieg/rok: >50tys. km

07 Sie 2020, 19:53

Bo względnie mało jest alternatyw w postaci mocnych silnikow w miejskich autach, co jeszcze oprocz 2.0T od renault mozna polecic i 1.4T od fiata?
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1235
Zdjęcia: 12
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

07 Sie 2020, 19:55

4 tys zł wkładu w auto warte 25 tys to jest dużo? :D

To tak jakbyś w auto warte 10 tys włożył 1500 zł, czyli normalka wśród tysiecy aut.
demirbiras
Początkujący
 
Posty: 145
Prawo jazdy: 14 08 2009
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Astra H
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

07 Sie 2020, 20:08

demirbiras napisał(a):4 tys zł wkładu w auto warte 25 tys to jest dużo? :D

To tak jakbyś w auto warte 10 tys włożył 1500 zł, czyli normalka wśród tysiecy aut.


* 4 tys w sam silnik
* jest masa aut (udanych) za 25k gdzie ten pakiet startowy wyniesie właśnie te 1500
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 5682
Przebieg/rok: >50tys. km
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Moto Session 2020
    Serdecznie zapraszamy przedstawicieli na Moto Session 2020, które odbędzie się w dniach 26-27 września 2020 roku na terenie Targów Lublin. Już jutro rusza najbardziej odjazdowy weekend w Lublinie! Na zwiedzających ...
    Toyota Corolla E11 G6 / G6R (1997–1999)
    Zaprezentowana w 1997 kolejna, przednionapędowa generacja Corolli zasłynęła uniwersalnością zastosowań oraz trwałością i bezawaryjnością. Podobnie jak w przypadku wcześniejszych generacji, z którymi dość mocno była ...

  • 07 Sie 2020, 20:28

    A skąd taka pewność? za 1500 to w dużej ilości silników mocnych dużych ledwo rozrząd zrobisz, a gdzie oleje filtry?
    demirbiras
    Początkujący
     
    Posty: 145
    Prawo jazdy: 14 08 2009
    Przebieg/rok: 12tys. km
    Auto: Astra H
    Silnik: 1,8
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna

    07 Sie 2020, 21:20

    Jeśli piszesz coś takiego dawaj przykłady. Zresztą nawet 1500 za rozrząd + filtry/olej raczej nie wychodzi 4000
    Bo np rozrząd do silników volvo, 2.4, 2.4t, 2.5t (czyli do mondeo czy focusa st) nie kosztuje nawet 500 złotych (ina z pompą wody - takie szły na fabryczny montaż). Także z luzem do wyrobienia się w 1500 przy niemal identycznej mocy co 2.0tfsi/tsi
    Invi
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5682
    Przebieg/rok: >50tys. km

    07 Sie 2020, 23:14

    Raziel11 napisał(a):skad wiec ta nagonka jesli jest sredniakiem?, zreszta juz o tym wspomnialem, nie sa bezawaryjne ale nie sa tez tak awaryjne jak sie o nich pisze.

    No i spoko masz racje tylko hasła pt. wymienia się tylko olej z usunięciem nagaru są delikatnie mówiąc :D

    2,0tsi uderza w pewna niszę gdzie jest mały wybór aut do tego konstrukcje typu 2,0 w golfieR albo 2,5 w rs są ewenementem i trudne do zastąpienia.
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 7191
    Prawo jazdy: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    07 Sie 2020, 23:57

    Dobra panowie z tego 2.0 tsi chyba zrezygnuję, 99 % czasu i tak poruszam się po mieście. Chyba skłaniam się coraz bardziej w stronę tego Clio Sport, tymbardziej, że mam pod ręką mechanika, który renówki zna na wylot bo już 20 lat je robi, więc miałbym pewną osobę, która w razie co pomoże. Fiat z silnikiem 1.4T też jest całkiem okej, z tym, że Bravo niezbyt mi się podoba, a Punto Abarth to chyba nie ta półka cenowa
    Heli
    Nowicjusz
     
    Posty: 24

    08 Sie 2020, 00:27

    Invi napisał(a):Jeśli piszesz coś takiego dawaj przykłady. Zresztą nawet 1500 za rozrząd + filtry/olej raczej nie wychodzi 4000
    Bo np rozrząd do silników volvo, 2.4, 2.4t, 2.5t (czyli do mondeo czy focusa st) nie kosztuje nawet 500 złotych (ina z pompą wody - takie szły na fabryczny montaż). Także z luzem do wyrobienia się w 1500 przy niemal identycznej mocy co 2.0tfsi/tsi


    Ok i tylko w zakatowanym Focusie ST z przebiegiem 250-300 tys jest do roboty rozrząd i oleje? A układ zapłonowy wiecznie żywy? Uszczelek się nie wymienia, nic nie cieknie? Turbo wytrzymuje 2 mln km?
    No i jak podajesz przykład rozrządu to też warto podać koszt robocizny bo 500 zł graty a wymiana? 400 tak? No właśnie.
    spokojnie w focusa st 2,5t wkładasz 3 tys na śniadanie, więc zbędna dyskusja. To już jest stare auto i na rozrządzie i oleju się na pewno nie kończy.
    demirbiras
    Początkujący
     
    Posty: 145
    Prawo jazdy: 14 08 2009
    Przebieg/rok: 12tys. km
    Auto: Astra H
    Silnik: 1,8
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna

    08 Sie 2020, 05:35

    Spoko, zaczyna się filozofia, znamy to.
    Chciałbym tylko przypomnieć, że w zakatowanym tfsi nie jest do zrobienia tylko pakiet startowy. Uszczelki się wymienia, turbo nie wytrzymuje 2mln kilometrów a układ zaplonowy też trzeba ogarnąć. Także z 4k robi się 6k.
    Invi
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5682
    Przebieg/rok: >50tys. km

    08 Sie 2020, 08:26

    demirbiras napisał(a):Ok i tylko w zakatowanym Focusie ST z przebiegiem 250-300 tys jest do roboty rozrząd i oleje? A układ zapłonowy wiecznie żywy? Uszczelek się nie wymienia, nic nie cieknie? Turbo wytrzymuje 2 mln km?
    No i jak podajesz przykład rozrządu to też warto podać koszt robocizny bo 500 zł graty a wymiana? 400 tak? No właśnie.
    spokojnie w focusa st 2,5t wkładasz 3 tys na śniadanie, więc zbędna dyskusja. To już jest stare auto i na rozrządzie i oleju się na pewno nie kończy.



    Ale dopiero miałeś problem jak śmiałem się że w starym turbiaku po starterze za 4k trzeba dalej wymieniać tylko olej i co80k.km.zbierać nagar. Teraz nagle olśnienie że może trzeba jednak coś więcej zrobić.
    A powiedz mi teksty że coś wytrzymuje w mln.km.jakiego auta dotyczą z przeszłości?
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 7191
    Prawo jazdy: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    08 Sie 2020, 10:25

    Invi napisał(a):Chciałbym tylko przypomnieć, że w zakatowanym tfsi nie jest do zrobienia tylko pakiet startowy. Uszczelki się wymienia, turbo nie wytrzymuje 2mln kilometrów a układ zaplonowy też trzeba ogarnąć. Także z 4k robi się 6k.

    Uszczelki kolektora, wtryskow, przepustnicy wymienia sie razem z czyszczeniem nagaru
    Uszczelke dekla i pompy hpfp wymienia sie przy robieniu rozrzadu i wymianie szklanki hpfp
    Swiece i cewki sa w cenie pakietu startowego

    a turbo? turbo to moze pasc w kazdym aucie
    Raziel11
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1235
    Zdjęcia: 12
    Miejscowość: Wałbrzych
    Prawo jazdy: 21 03 2016
    Przebieg/rok: 10tys. km
    Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
    Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna

    08 Sie 2020, 12:21

    demirbiras napisał(a):Skoro na tym forum ecoboosty traktowane są jak silniki z merców-beczek
    demirbiras napisał(a):Tak pisał kolega Mike w temacie porównania Golfa 1,4/160 i Focusa 1,5/150
    że była akcja serwisowa itd.
    wiedziałem :mrgreen:

    Nigdy nie napisałem "kupuj EB, jest zajebisty". Stwierdzam jedynie fakt - była akcja serwisowa, mająca na celu wyeliminowanie znanej (trochę wyolbrzymianej, jak m32) wady. Co ktoś zrobi z tą informacją jest dla mnie nieistotne :ok:
    mike
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 13223
    Zdjęcia: 13
    Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
    Prawo jazdy: 04 09 2013
    Auto: Ford Focus Mk II //Opel Astra
    Silnik: 1.6TDCI109KM/1.6 115
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2008
     
    • Warto przeczytać