Samochód za ok. 10.000 zł i/lub 15.000 zł

Re: Samochód za ok. 10.000 zł i/lub 15.000 zł

18 Sty 2010, 21:12

ACSznycel - gadaj do idiotów, a idioci swoje. Najeździli się maluchami to mówią, że Fiaty złe. Najeździli się Golfami 2 albo 3 to Volkswagen zły. Żaden z tych opiniotwórców nigdy nie jeździł samochodem droższym niż 5tys zł a do powiedzenia ma bardzo dużo... Każdy używany samochód może się psuć, niezależnie od marki. Mój też połyka sporo kasy na naprawy i co? Mam pisać że Volkswagen to zły? To normalne że się psuje samochód skoro ma ponad 400tys przebiegu i jeździ ciągle. Ale jeden z drugim chciałby kupić samochód i nie dokładać nawet złotówki.
Kierunkowskaz
Zaawansowany
 
Posty: 987
Rejestracja: 16 Sie 2009, 15:48
Miejscowość: Warszawa (WI)

Re: Samochód za ok. 10.000 zł i/lub 15.000 zł

18 Sty 2010, 21:24

Nawet nowe się psują, tylko że są na gwarancji więc to tak nie boli :wink: Mój ma 5 miesięcy i tuż po wyjechaniu z salonu okazało się że klimatyzacja nie działa - jak się okazało panowie Czesi na czas transportu i postoju ją odłączają, ponoć standardowa procedura, i potem jak mi go panowie Polacy wydawali zapomnieli podłączyć klimatyzator do zasilania, ale i tak jestem zadowolony bo potem już się przez te 5 miesięcy nic nie działo, podczas gdy w takim np. Oplu mojej dziewczyny, który przez 2 pierwsze lata (nowa Corsa prosto z salonu) 3 razy był w serwisie, a i teraz są 2 rzeczy które szwankują :razz:
Ostatnio edytowany przez ACSznycel, 18 Sty 2010, 21:53, edytowano w sumie 1 raz
ACSznycel
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 848
Zdjęcia: 12
Rejestracja: 14 Gru 2009, 21:51
Miejscowość: z nienacka

Re: Samochód za ok. 10.000 zł i/lub 15.000 zł

18 Sty 2010, 21:37

ACSznycel napisał(a):
Ok, post nie na temat, ale przez komentarze w stylu "Fiat to synonim awaryjności" albo "wszystko z VAG to dla małomiasteczkowiczów" poziom tego forum zbliża się do poziomu forum na onecie czy innnym takim portalu gdzie co chwila dzieci neostrady przerzucają się wyzwiskami "japan bieda plastik", "volcwagen-wieśwagen", "auto starsze niż 5 lat to wypierdziany przez szkopa wrak", "auto nowe świadczy o frajerstwie bo można kupić za tą cenę 10 letnie Porsze" :razz: Nie po to rezygnowałem z czytania działu motoryzacji na onecie żeby teraz czytać tutaj równie merytoryczne komentarze :wink:


moze i troche przesadzilem z malomiasteczkowym szpanem ale jest w tym ziarno prawdy, wiele osob ktore jezdza passatami i audi a6 zgrywaja takich wazniakow ze bania mala, slowem mysla ze boga za piety zlapali bo maja prestizowy samochodzik :wink:

co do poziomu tego forum to ci powiem ze na palcach jednej reki policzylbym ludzi ktorzy sie tu wypowiadaja i maja pojecie o tym co mowia, oceniam to po tym ze aby polecac jakies samochody trzeba miec minimum pojecia o mechanice ogolnie aby zrozumiec np jak to sie dzieje ze silnik malej pojemnosci pozera duze ilosci paliwa.... niewiem co bylo na onecie ale kultura wypowiedzi wcale nie swiadczy o jej merytorycznej zawartosci
halsky11
 

Re: Samochód za ok. 10.000 zł i/lub 15.000 zł

18 Sty 2010, 21:50

To wejdź na onet.pl informacje o motoryzacji i poczytaj w wolnej chwili, ubaw po pachy, szczególnie jak znawcy tematu piszą "diesel ma lepsze przyśpieszenie dzięki większemu momentowi obrotowemu".

We wszystkim jest ziarnko prawdy, tj. stawiam że Toyota, Honda czy Mazda jest - po uśrednieniu - mniej awaryjna niż FIAT, Chevrolet czy Peugeot mimo wszystko, co nie znaczy że każdy FIAT się psuje. Tak samo wydaje mi się że tak totalnie bezsensu nie napisałeś: ostatnio zauważyłem ciekawy fenomen aut z grupy VAG: o ile dawniej łatwo było spotkać BMW które na drodze zachowywało się "dresiarko" (jazda na cwaniaka lewo/prawoskrętem i wpieprzanie się w ostatniej chwili, palenie gum spod świateł, skakanie po pasach byleby być 2 samochody do przodu, albo jakiś agrotuning w stylu przyciemnione szybki, obniżone zawieszenie, rura wydechowa srednicy studzienki kanalizacyjnej a najlepiej 4 rury itp), to teraz BMW jakby się uciszyło, za to wśród takich zachowań brylują VW golfy, passaty, Audi wszelkiej maści czy uber-sportowe Seaty Leony oraz Hondy Syfik z pierdzącym wydechem :wink: Nie uogólniam ani nie wyciągam na tej podstawie wniosków że auta VAG to buraczane wozy (Sirocco sam chciałbym mieć :wink: ), ale to takie moje ciekawe spostrzeżenie jak konkretne marki "ewoluują" :wink: Ale mimo wszystko uważam że bez sensu wypisywać takie rzeczy na tym forum :razz:
ACSznycel
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 848
Zdjęcia: 12
Rejestracja: 14 Gru 2009, 21:51
Miejscowość: z nienacka

Re: Samochód za ok. 10.000 zł i/lub 15.000 zł

18 Sty 2010, 22:03

ACSznycel napisał(a):To wejdź na onet.pl informacje o motoryzacji i poczytaj w wolnej chwili, ubaw po pachy, szczególnie jak znawcy tematu piszą "diesel ma lepsze przyśpieszenie dzięki większemu momentowi obrotowemu".

We wszystkim jest ziarnko prawdy, tj. stawiam że Toyota, Honda czy Mazda jest - po uśrednieniu - mniej awaryjna niż FIAT, Chevrolet czy Peugeot mimo wszystko, co nie znaczy że każdy FIAT się psuje. Tak samo wydaje mi się że tak totalnie bezsensu nie napisałeś: ostatnio zauważyłem ciekawy fenomen aut z grupy VAG: o ile dawniej łatwo było spotkać BMW które na drodze zachowywało się "dresiarko" (jazda na cwaniaka lewo/prawoskrętem i wpieprzanie się w ostatniej chwili, palenie gum spod świateł, skakanie po pasach byleby być 2 samochody do przodu, albo jakiś agrotuning w stylu przyciemnione szybki, obniżone zawieszenie, rura wydechowa srednicy studzienki kanalizacyjnej a najlepiej 4 rury itp), to teraz BMW jakby się uciszyło, za to wśród takich zachowań brylują VW golfy, passaty, Audi wszelkiej maści czy uber-sportowe Seaty Leony oraz Hondy Syfik z pierdzącym wydechem :wink: Nie uogólniam ani nie wyciągam na tej podstawie wniosków że auta VAG to buraczane wozy (Sirocco sam chciałbym mieć :wink: ), ale to takie moje ciekawe spostrzeżenie jak konkretne marki "ewoluują" :wink: Ale mimo wszystko uważam że bez sensu wypisywać takie rzeczy na tym forum :razz:


to nie tyle kwestia stylu jazdy co mentalnosci wlascicieli, czesto sie tak zdarza ze to cwaniaczki z zagranicy wracaja z kasa i kupuja jakiegos vag'a zeby pokazac znajomym co to nie oni,a potem bulki z pasztetowa wsuwaja bo wszystko na samochod poszlo :wink: 5 lat temu sie dla szpanu kupowalo bmw i zeby jak "gosc" wygladac, wiec cos jest w tym twoim badaniu socjologicznym opartym na stylu jazdy :smile:
halsky11
 

Re: Samochód za ok. 10.000 zł i/lub 15.000 zł

19 Sty 2010, 20:09

Sluchaj marco_polo... jestem na podobnym etapie co Ty, bo tez kupuje auto, z tym, że wiem co ja chce i troche mam pojecie. na poczatek co do kolegow powyzej to macie racje, we wszystkim jest ziarenko prawdy, a to kto z jakiego samochodu zrobi przyslowiowa wies zalezy od mentalnosci danego czlowieka. bo znam ludzi ktorzy poprostu kochaja np. bmw za to jaka frajde z jazdy daje im ich samochod (wiecie V6 150 KM, tył napęd) i wcale nie tuninguja aut. ja np. nie kupiłbym bmw e36 coupe (super auto) bo...nie. nie wiem, poprostu jestem uprzedzony a daleczego to nie wiem, nie widze sie w takim aucie. kazdy ma swoje upodobania, ale jako ze kocham auta to nie bede wysmiewal bmw bo to wspaniale samochody, tyle tylko ze nieodpowieni ludzie sie ich dopadli i poszla opinia.
dobra teraz do tematu
MARCO- mozesz kupic fiata i mozesz nim jezdzic i jezdzic az sie ze starosci rozsypie i mozesz kupic VW lub honde i bedziesz bulił za naprawy... i na odwrot. poprostu jak sie trafi. ale jest jedno ale. mozesz ryzyko zniwelowac. pamietaj w kazdej plotce jest ziarnko prawdy. wiec japonia i niemcy=dobre samochody. teraz co kto lubi. w moim i podkreslam MOIM odczuciu, auta po 2000r. sa raczej stosunkowo podone do siebie jesli chodzi o jakosc. marki wczesniej wyrobily sobie opinie i teraz jada na niej. tak wiec np. nowe peugeoty czy nowe fiaty bravo moga okazac sie super trwalymi autami, a jednak opinie samochody na F wszyscy wiemy jaka maja. to jest wyrobiona opinia. dlatego kup sobie Mercedesa w124 z wolnossacym dieslem z 1991r. ;) taki zart, chociaz jakby trafic to chyba kazdy sie zgodzi ze te auta to dzwony i beda jeszcze jedzic stulecia.
ja jestem zwolennikiem aut JAPAN. jako ze szukasz czegos w miare swiezego nie bede CI pisal o mazdach xedos czy starych accordach bo choc to swietne auta to teraz ciezko Ci bedzie znalezc w naprawde dobrym stanie, a poza tym szukasz czegos w mniejszej pojemnosci bo chodzi o oplaty, dlatego tez konkretnie:
1. długo myslalem nad honda civic 3drzwi (japoniec 100%) i Tobie polecalbym z silnikiem 1,4 iS (90KM) - plusy to niska awaryjnosc, oplaty bo pojemnosc mała, ponad czasowa stylistyka i wiadomo honda. minusy to slabe wyposazenie, blacha i bezpieczenstwo. tak ogolnie oczywiscie. ale to naprawde dobre auto. tylko uwazaj bo sa jeszcze wersje 75KM i z tyłu maja tylko literke "i" a handlarze czesto pisza ze maja one 90KM! pamietaj tylko civiki z oznaczeniem "iS" maja 90KM!
2. ludzie polecaja mazdy 323 - ja nie mam o nich wiekszego pojecia bo mi sie nie podobaja i sie nimi przez to nie interesuje ale mozesz cos sie o nich dowiedziec wiecej . . . a noz widelec
3. i teraz moj numer jeden, sam jestem w trakcie poszukiwan - toyota corolla e11 w wersji G6. jesli chodzi o Ciebie to polecam rowniez zwykla Corolle e11 z silnikiem benz 1.4 ( 1332cm3) 86 KM bardzo dobre auto!
spokojnie zmiescisz sie w swoich pieniadzach, musisz tylko poszukac troche, wiesz kolory, wersje, czy 4-drzwi czy 5 czy 3 :)
rzuce Ci jeszcze pare nazw ale to raczej tylko tak o zebys zoabczyl co ci sie pdobal i ewentualnie dalej popytal
-renault megane I coupe np. [link wygasł]
- ford focus
- o i fia stilo ale ja osobiscie zadnego z nich bym nie kupil. ale to JA.
co do niemcow ja sie nie orientuje wiec nie pomoge. pozdr!
2vpc
Nowicjusz
 
Posty: 18
Rejestracja: 11 Sty 2009, 20:44
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Gran Turismo Polonia Light / relacja Gran Turismo Polonia Light / relacja
    W dniach 13-16.09.2009 odbyła się wersja ,,Light" najlepszego motoryzacyjnego eventu w Polsce o nazwie ,,Gran Turismo Polonia" która odbyła się w czerwcu tego roku. Ten event miał być bardziej kameralny. Bez rozgłosu, ...
    Smart Fortwo w nowej edycji limitowanej Smart Fortwo w nowej edycji limitowanej "cityflame"
    Pełen kontrastu, pełen życia - smart fortwo w nowej edycji limitowanej cityflame skutecznie przyciąga spojrzenia i rozświetla serca miast. Połączenie słonecznego koloru z czarnymi dodatkami ma swój ciąg dalszy w kabinie, ...

  • Re: Samochód za ok. 10.000 zł i/lub 15.000 zł

    19 Sty 2010, 21:34

    2vpc napisał(a):uwazaj bo sa jeszcze wersje 75KM i z tyłu maja tylko literke "i" a handlarze czesto pisza ze maja one 90KM! pamietaj tylko civiki z oznaczeniem "iS" maja 90KM!


    Gwoli ścisłości wystarczy wymiana 1 uszczelki za 15 zł i z 75 KM robi się 90 KM ;) Więcej info na Civic Klubie...
    Kubuch
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2671
    Rejestracja: 12 Mar 2009, 14:47
    Miejscowość: Matplaneta
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
    Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2013
     
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Autosacrum 2009
      S2020005
      Subaru Impreza STI