Seat Arosa 1.7 SDI Problemy zukładem zasilania poliwowym.

Seat Arosa 1.7 SDI Problemy zukładem zasilania poliwowym.

07 Paź 2014, 07:19

Witam. Od jakiegoś czasu moja żona ma problem z tym autkiem , mianowicie trzy lata po zakupie tego autka rocznik 1998 , wszystko było OK , aż pewnego dnia dzwoni do mnie że nie może uruchomić silnika , a rezerwa dopiero co jej zaświeciła , pomyślałem sobie że może coś jest nie tak z tą rezerwą i może zabrakło jej paliwa więc kupiłem do bańki 5 litrów ropy i pojechałem do niej wlałem paliwo do baku i silnik zapalił , zauważyłem że samochód stał pod górkę i może dla tego , przy małym poziomie paliwa w baku nie mogło go zassać , i tak zastało , niestety ale już tak pozostało że jak tylko wskazówka dochodziła do rezerwy silnik gasł i trzeba było dolewać nawet te trzy cztery litry żeby dojechać zatankować . Niestety ale problem na tym się nie skończył , bo po jakimś czasie silnik zaczął gasnąć przy coraz większym poziomie paliwa w baku , aż do szło do tego że samochód był unieruchomiony przez kilka tygodni z powodu że uległa awari skrzynia biegów jak to dosyć często bywa w tym modelu seata , gdy ja wreście wymieniłem samodzielnie chciałem zobaczyć jak mi się udała taka samodzielna wymiana , jakie było moje zaskoczenie jak przy prawie pół baku paliwa silnik nie chciał i nie chce zapalić , moje podejrzenie od razu w tym wypadku spadło na filtr paliwa i postanowiłem go wymienić , bo może jest tak brudny że nie przepuszcza dobrze , i dla tego może jest potrzebne dużo większe ciśnienie paliwa w zbiorniku żeby mogło go zassać filtr będę miał dopiero w środę bo nie mieli go n a stanie w moim najbliższym sklepie , i zobaczę czy moje podejrzenie z tym filtrem jest słuszne czy nie. Prosił bym kolegów trochę bardziej obeznanych w dziedzinie silników diesla o podpowiedz co może być powodem faktycznie takiego zachowania silnika .
Mam jeszcze jedno pytanko czy pompa paliwa w tych samochodach jest razem z pompą wtryskową czyli za filtrem czy może jest gdzieś przed filtrem i czy takie cuda mogą być spowodowane nie prawidłową np. pracą tej pompy paliwa.
Dziękuje bardzo za jakiekolwiek porady i wskazówki związane z tym problemem.
Proszę też o wyrozumiałość bo jestem dopiero początkującym w sprawach mechaniki samochodowej i jak to tej pory potrafiłem bardzo dużo rzeczy zrobić sobie samodzielnie przy tym samochodzie , ale jak nie jestem czegoś pewien to wolę sie zapytać i upewnić niż wymieniać bez myślnie i nie potrzebnie po kolei wymieniać wszystkie części , bo to chyba nie w tym rzecz polega.
mkmartv
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 07 Paź 2014, 07:03
Prawo jazdy od: 17 10 1985
Przebieg/rok: 2tys. km
Auto: Peugeot 206
Silnik: 1.1 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [C] C4 II 1,6 / Bravo II 1,9 / Megane III 1,5 / Octavia II 1,6 [C] C4 II 1,6 / Bravo II 1,9 / Megane III 1,5 / Octavia II 1,6
    Podstawowe kryteria zestawienia: - segment C - silnik diesla o mocy około 110KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2010 roku. Wytypowane modele do zestawienia: - Citroen C4 II 1,6 HDi - 112KM - Fiat Bravo ...
    [A] C1 I 1,0 / Panda II 1,2 / i10 I 1,1 / Picanto I 1,0 / Splash 1,0 [A] C1 I 1,0 / Panda II 1,2 / i10 I 1,1 / Picanto I 1,0 / Splash 1,0
    Podstawowe kryteria zestawienia: - samochód segmentu A - silnik benzynowy o mocy ok. 60KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2008 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Citroen C1 I 1,0 - 68KM - ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      S2020005
      Jaguar