Seat Toledo 2.0 GT dużo pali około 20 litrów :(

06 Sty 2008, 16:40

Witam.
Mam Seata Toledo 2.0l GT 94r. Problem polega na tym iż na beznynie za dużo pali (ok. 20l) :( . Elektryk stwierdził że jest to wina komputera. Komputer wymieniłem lecz nic to nie dało. Prosze o rade.
KzR
Nowicjusz
 
Posty: 2
  • 06 Sty 2008, 20:29

    A czy ten elektryk posprawdzał odczyty tego komputera?
    Czy silnik samochodu pracuje normalnie - nie dławi go,nie szarpie,ma normalne obroty na zagrzanym silniku itd?No i podstawą jest na jakich obrotach jeździsz?
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    06 Sty 2008, 20:56

    Elektryk stwierdził że nie da się podłączyć go do komputera diagnostycznego. Komputer jest nowy. Silnik pracuje normalnie na wolnych obrotach, po osiągnięciu obrotów powyżej 4000 zaczyna się dławić jakby go zalewało. Obroty od 2000-3000.
    KzR
    Nowicjusz
     
    Posty: 2

    07 Sty 2008, 16:56

    A dlaczego się nie da?Nie ma złącza diagnostycznego,czy jak?W starszych Seatach,bywały tylko złącza do odczytywania kodów migowych.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    07 Sty 2008, 17:45

    czy na starym komputerze tez dusił sie na 4000 obrotów?zobacz czy przewody dostarczające powietrze od filtra,opaski i obudowa filtra są szczelne.moze gdzies brac lewe powietrze.czy na zimno i na gorąco też sie dusi na 4000 rpm?nie zapala sie CHECK?
    chicken19
    Zaawansowany
     
    Posty: 554

    07 Sty 2008, 22:57

    może to byc wina filtra jak jest nie dokręcony zobacz to sobie a czy łapie wysoką temperature
    wampir1717
    Aktywny
     
    Posty: 440
    Miejscowość: NY
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Jazda po śniegu w górach - znak C-18
      Planując wyprawę w góry, konieczne jest odpowiednie przygotowanie na wszelkie warunki atmosferyczne. W przypadku zauważenia znaku C-18 przy pokrytej śniegiem trasie, który nakazuje stosowanie łańcuchów ...