Seat Toledo I - nie chce palić - brak wolnych obrotów

Seat Toledo I - nie chce palić - brak wolnych obrotów

02 Gru 2011, 12:00

Witam, posiadam Seata Toledo I 1993r 1,8B. Problem polega na tym, że tydzień temu przelałem trochę oleju w silniku. I pojechałem w trasę. Po przejechaniu 20 km samochód stanął i już nie odpalił. Po scholowaniu zacząłem lokalizować usterkę. Okazało się, że olej jest zmieszany z paliwem. Sprawdziłem wszystkie czujniki, które są w okolicy monowtrysku i każdy był dobry. Wtrysk i silniczek krokowy były uszkodzone to je wymieniłem. Ale samochód dalej nie chce odpalać a jak już zapali to nie ma wolnych obrotów. Co może być nie tak? I gdzie szukać przyczyny mojego problemu. Dodam że jakieś 3 tygodnie temu wymieniałem w nim sprzęgło i wszystko działało ok. Pomóżcie.
tabden
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 02 Gru 2011, 11:58
Prawo jazdy od: 01 01 2001

Re: Seat Toledo I - nie chce palić - brak wolnych obrotów

02 Gru 2011, 22:39

przez przelanie oleju mogłes uszkodzic katalizator a co za tym idzie moze nastapic rozsypanie sie i zablokuje wydech... i auto ciezko pali ledwoo wchodzi w obroty.itp..

najlepiej odkrecic przednia rure przy kolekorze i wtedy sprawdzic.. :wink:
HARIBO
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 229
Rejestracja: 12 Lip 2011, 20:21
Miejscowość: dublin -kraków
Auto: Ibiza

Re: Seat Toledo I - nie chce palić - brak wolnych obrotów

03 Gru 2011, 12:16

Cały silnik był rozebrany i wszystko jest w porządku. Także przyczyna na pewno nie leży tutaj tylko gdzie? Bo jak już zapali to wysokie obroty są natomiast nie ma wolnych obrotów. Jakby coś z dozowaniem dawki paliwa było nie tak
tabden
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 02 Gru 2011, 11:58
Prawo jazdy od: 01 01 2001
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    700 tysięcy aut elektrycznych na koniec 2017 r. w UE 700 tysięcy aut elektrycznych na koniec 2017 r. w UE
    Ponad 200 tysięcy pojazdów elektrycznych zostanie zarejestrowanych w UE w 2017 r. Ogólna liczba aut z napędem elektrycznym poruszających się po drogach Starego Kontynentu może wynieść 700 tysięcy – prognozuje ...
    [C] C4 II 1,6 / Bravo II 1,9 / Megane III 1,5 / Octavia II 1,6 [C] C4 II 1,6 / Bravo II 1,9 / Megane III 1,5 / Octavia II 1,6
    Podstawowe kryteria zestawienia: - segment C - silnik diesla o mocy około 110KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2010 roku. Wytypowane modele do zestawienia: - Citroen C4 II 1,6 HDi - 112KM - Fiat Bravo ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Z ulicy na tor 13.06.2010r
      BMW E30, drift, 4
      Pontiac 400
      Suzuki Jimny wymiary