Sedan do 50.000 zł

Sedan do 50.000 zł

19 Lip 2019, 20:06

Witam!

Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w wyborze auta. Poszukuję sedana do 50 tysięcy złotych. Koniecznie z automatyczną skrzynią biegów.

Zależy mi na tym, by auto było bezawaryjne, a części nie kosztowały fortuny. Chciałbym też, by auto było powyżej 2010 roku.

Jako że nie znam się za bardzo na motoryzacji, proszę Was, by przy polecanym aucie podać od razu o jaki silnik chodzi, bo z tymi pojemnościami też jest mi ciężko się połapać.

Pozdrawiam! :)
Warso
Nowicjusz

Re: Sedan do 50.000 zł

21 Lip 2019, 14:09

Volvo S60 II 1.6T/2.0T
Mercedes W204 1.8K
Lexus IS 250
Honda Accord VIII 2.0
Ossy
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy od: 07 01 2010
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

Re: Sedan do 50.000 zł

21 Lip 2019, 14:45

Dziękuję za odpowiedź.

Najbardziej podoba mi się ten Mercedes. Rozumiem, że masz na myśli wersję 156 konną? Jak wyglądają części do takich aut? Trzeba liczyć się z dużymi kosztami przy wymianie części eksploatacyjnych?
Volvo też wygląda nieźle, ale słyszałem, że ponoć części do Volvo też wymagają grubego portfela. Co sądzisz o Fordzie Mondeo czy Avensisie?

Sam już nie wiem co warto wybrać i czym się sugerować. Mercedes podoba mi się najbardziej. Wygląda po prostu zaje*iście i to jednak Mercedes, ale boję się, że utrzymanie takiego auta będzie bardzo drogie :(
Warso
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Czarny czy biały? odpowiednie kolory ubioru dla motocyklistów Czarny czy biały? odpowiednie kolory ubioru dla motocyklistów
    Część zdarzeń drogowych i wypadków z udziałem motocyklistów jest związana z trudnością w zauważeniu przez kierowców tych uczestników ruchu na drodze. Kluczowa jest oczywiście wielkość motocykla, ...
    IF gold award nagroda stylistyczna dla Audi A3 IF gold award nagroda stylistyczna dla Audi A3