Segment B lub C do 11 tys??? Bezawaryjność i niskie koszty.

Segment B lub C do 11 tys??? Bezawaryjność i niskie koszty.

18 Sie 2013, 15:18

Witam,

Tak jak w temacie, poszukuje auta w segmencie B lub C w cenie do 11tys. Priorytetem dla mnie jest jak najmniejsza awaryjność oraz niskie koszty eksploatacji. Przydała by się też przyzwoite wyposażenie (klima). Reszta jest mniej istotna (osiągi itp.). cCo do rodzaju paliwa, troszke sie boje diesli ze wzgledu na wyzsze koszty naprawy/czesci. Moje typy to:



VW POLO
FORD FIESTA
SEAT IBIZA
HONDA CIVIC
HONDA ACCORD (miałem kiedyś hondę i wiem że są po prostu dobre)
SUZUKI SWIFT MK6 (W TEJ CENIE RACZEJ CIEZKO)
OPEL ASTRA II

Prosze o porade w temacie i swoje typy.

Pozdrawiam.
xanavi
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 18 Sie 2013, 15:09
Auto: Nie mam

Re: Segment B lub C do 11 tys??? Bezawaryjność i niskie koszty.

19 Sie 2013, 14:50

Astra II na pewno bezie dobrym wyborem jeżeli chodzi o same części jak i ich dostępność. Poza tym warto zwrócić uwagę na Honde Civic,auto naprawdę niemal bezawaryjne plus możesz wybrać bogatą wersję wyposażeniową z klimatyzacją. Skupiłbym się na tych dwóch modelach.
Turbopama
Początkujący
 
Posty: 219
Rejestracja: 20 Lip 2012, 10:21
Prawo jazdy od: 10 03 1996
Auto: BMW M3

Re: Segment B lub C do 11 tys??? Bezawaryjność i niskie koszty.

19 Sie 2013, 17:01

Jeżeli chodzi o Civica, miałem gen VI hatchback produkowany w anglii na bazie rovera 400. Jak dla mnie auto niemal idealne, nie licząc typowej dla tego modelu rdzy, reszta była niemalże bezobsługowa. Na pewno gen VII jest mi bliski. Astra z drugiej strony rocznukowo nowszą można by w tych pieniądzach wyrwać.

Czy orientuje sie ktoś jak sprawuje sie w civicu gen VII silnik diesla 1.7? Czy może lepiej benzyne i ewentualnie zagazować (jak najniższe koszty użytkowania)?

Może ma ktoś jeszcze jakieś typy?
xanavi
Nowicjusz
 
Posty: 7
Rejestracja: 18 Sie 2013, 15:09
Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Biturbo, Twin Turbo, Twin Scroll Turbo – co to wszystko znaczy? Biturbo, Twin Turbo, Twin Scroll Turbo – co to wszystko znaczy?
    Wyposażenie silnika w turbosprężarkę to skuteczny sposób na uzyskanie dużej mocy przy niewielkich rozmiarach. Problemem jest jednak uzyskanie szybkiej reakcji na naciśnięcie pedału przyspieszenia – bezwładność ...
    Poradnik kupującego #1 - Lexus IS XE10 mk1 (1999-2005) Poradnik kupującego #1 - Lexus IS XE10 mk1 (1999-2005)
    Geneza Lexus IS pierwszej generacji dostępny był początkowo jedynie jako sedan z dwulitrowym silnikiem. W 2001 roku do oferty wprowadzono wersję kombi o nazwie SportCross oraz wersję IS 300 z legendarnym silnikiem 2JZ. Modernizacje: ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • 8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Infiniti Q50
      Autosacrum 2009