Segment D do 130 tysięcy. Oszczędność + trwałość

Segment D do 130 tysięcy. Oszczędność + trwałość

19 Kwi 2015, 15:20

Auto nowe, przeznaczenie to w ponad 90% trasa, roczne przebiegi około 25-30 tysięcy.

Preferowany diesel lub bardzo oszczędna benzyna. Nie potrzebuję 200 koni. 120-130 będzie wystraczające.

Priorytety to jak najniższe spalanie i dobra trwałość.

Rozważałem Octavię (to w sumie bardziej segment C w dalszym ciągu), ale po lekturze forum pewnie sobie daruję
PiotrOO
Nowicjusz
 
Posty: 36
Rejestracja: 08 Lut 2015, 16:23
Auto: Volvo xc60

Re: Segment D do 130 tysięcy. Oszczędność + trwałość

19 Kwi 2015, 18:27

90% trasa i 120 koni... Bardzo mało wymagasz. A nowy samochód będzie stosunkowo drogi, choćby z powodu utraty wartości i ASO dla utrzymania gwarancji. Co powiesz na Kia Optima ?
Ban za reprezentowanie własnych poglądów? Fajnych tu macie adminów. A to forum to maszynka do powielania mitów.
yyy
Początkujący
 
Posty: 174
Rejestracja: 03 Mar 2015, 23:47
Prawo jazdy od: 0- 0-2013
Auto: Mercedes W169

Re: Segment D do 130 tysięcy. Oszczędność + trwałość

19 Kwi 2015, 18:38

Co powiesz na mondeo mk5 w dieslu 2,0 tdci.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4815
Rejestracja: 15 Kwi 2014, 16:36
Auto: Fiat Seicento
Silnik: 900 39 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: Segment D do 130 tysięcy. Oszczędność + trwałość

19 Kwi 2015, 19:56

Ford nie pochodzi mi wizualnie - zwłaszcza wnętrze. Kia z kolei wizualnie podchodzi mi bardzo
PiotrOO
Nowicjusz
 
Posty: 36
Rejestracja: 08 Lut 2015, 16:23
Auto: Volvo xc60

Re: Segment D do 130 tysięcy. Oszczędność + trwałość

19 Kwi 2015, 20:04

Masz duży budżet to możesz spokojnie wybierać co ci się podoba może insignia
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4815
Rejestracja: 15 Kwi 2014, 16:36
Auto: Fiat Seicento
Silnik: 900 39 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: Segment D do 130 tysięcy. Oszczędność + trwałość

19 Kwi 2015, 20:10

Insignia po lifcie wygląda bardzo dobrze.... tylko ta masa :(
PiotrOO
Nowicjusz
 
Posty: 36
Rejestracja: 08 Lut 2015, 16:23
Auto: Volvo xc60
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW M3 i BMW M4 Coupe z nowym, mocnym silnikiem BMW M3 i BMW M4 Coupe z nowym, mocnym silnikiem
    Debiut nowego BMW M3 Limuzyna oraz nowego BMW M4 Coupe zwiastuje wejście na rynek nowej generacji samochodów sportowych o wysokich osiągach, stworzonych przez BMW M GmgH, a także oznacza zaszczepienie filozofii BMW ...
    Ubezpieczenie samochodu krok po kroku Ubezpieczenie samochodu krok po kroku
    Stając się właścicielem pojazdu, niezależnie od tego, czy jest to auto nowe czy używane, zachodzi konieczność wykupienia obowiązkowego ubezpieczenia OC. W przypadku zakupu auta używanego, które jest już zarejestrowane ...

  • Re: Segment D do 130 tysięcy. Oszczędność + trwałość

    19 Kwi 2015, 22:01

    508 w dieslu. Dobrze się prowadzi, mało awaryjny, tani ( wydasz 100-110 a nie 130) i na dodatek ładny. Diesle trwałe, czego nie można powiedzieć o benzyniaku. Oprócz tego c5 i laguna z francuzów (te będą jeszcze tańsze). Popieram propozycje KIA i dodaje hyundaia i40. Może accord, mazda 6, nowe legacy (ale tu bym brał benzyne, ze względu na niesamowite historie dotyczące dotychczasowych diesli), volvo v60(będzie biednie wyposażone)? Ja na twoim miejscu wziąłbym mazdę 6 z benynką 2.0 165, która pali jak diesel i masz auto ładne, solidne, oszczędne, a silnik nie robiony w downsizingu. Poza tym później sprzedasz bez problemu, bo na to auto będzie wzięcie z pewnością
    Ostatnio edytowany przez tomek70, 20 Kwi 2015, 06:47, edytowano w sumie 1 raz
    Potrzebujesz jakiejś informacji o Peugeocie 307 lub mondeo mk4? Napisz na priv a postaram się pomóc :)
    tomek70
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1023
    Rejestracja: 15 Mar 2014, 19:19
    Miejscowość: Łódź
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: Ford Mondeo mk4
    Silnik: 2.3 161
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2008

    Re: Segment D do 130 tysięcy. Oszczędność + trwałość

    20 Kwi 2015, 06:23

    tomek70 w zasadzie wyczerpał temat :) Osobiście byłbym za Accordem w benzynie, ale w Twoim przypadku chyba lepiej będzie poszukać jakiegoś diesla i tu rzeczywiście najrozsądniejszym byłby zakup jakiegoś Francuza. Wydaje mi się, że najtrwalsza będzie Laguna, chociaż wygoda C5 jest kusząca.
    łysy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2524
    Zdjęcia: 2
    Rejestracja: 09 Lut 2014, 08:20
    Prawo jazdy od: 12 09 2001
    Auto: VW Golf VII
    Silnik: 1.4 TSI 150KM
    Paliwo: Benzyna

    Re: Segment D do 130 tysięcy. Oszczędność + trwałość

    20 Kwi 2015, 08:05

    Jestem za C5 jednak rzekomo ma kiepskie fotele, na których ciężko zająć wygodną pozycję do jazdy
    Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
    mike
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 10736
    Zdjęcia: 12
    Rejestracja: 03 Sty 2014, 17:52
    Miejscowość: Zawiercie|Kraków
    Prawo jazdy od: 04 09 2013
    Auto: Ford Focus Mk II
    Silnik: 1.6 TDCI 109KM
    Rok produkcji: 2008

    Re: Segment D do 130 tysięcy. Oszczędność + trwałość

    20 Kwi 2015, 08:33

    Też to właśnie parę razy czytałem. Jechałem kilka razy nową C5 (niestety zawsze jako pasażer) i jestem trochę zdziwiony takimi komentarzami - było mi zawsze bardzo wygodnie. Może faktycznie fotele w C5 nie mają podparcia bocznego, ale to przecież nigdy nie było auto służące do szybkiego pokonywania zakrętów, tym się jeździ raczej dostojnie po autostradach :)
    łysy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2524
    Zdjęcia: 2
    Rejestracja: 09 Lut 2014, 08:20
    Prawo jazdy od: 12 09 2001
    Auto: VW Golf VII
    Silnik: 1.4 TSI 150KM
    Paliwo: Benzyna

    Re: Segment D do 130 tysięcy. Oszczędność + trwałość

    20 Kwi 2015, 12:17

    Wg mnie najlepszy wybór to Mazda 6 2.0 (budżet wystarczy na maksymalne wyposażenie). Jeśli diesel to Peugeot 508 lub Citroen C5 z dieslem 2.0 albo Laguna 2.0 dCi.
    Ossy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 4008
    Zdjęcia: 0
    Rejestracja: 16 Wrz 2014, 14:34
    Prawo jazdy od: 07 01 2010
    Przebieg/rok: 35tys. km
    Auto: Volvo S60
    Silnik: 2.4T
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2002
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      VW Passat CC
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      MINI Clubman Bond Street, tył