Seicento Van a osoba prywatna

Seicento Van a osoba prywatna

23 Sty 2014, 15:55

Witam
Jako, że jestem młodym kierowcą to poszukuje jakiegoś małego i taniego autka do miasta. Z małym OC nic lepszego nie widze a miałem już kilka autek. Wybór padł na seicento a konkretnie na vana. Tylna kanapa jest mi zbędna bo i tak jeżdze sam lub z jednym pasażerem. Większy bagażnik by mi się. przydał Autko do miasta i na wypady do dziewczyny :) . Wiem, że jest spore ryzyko bo takie auta raczej lekkiego życia nie mają ale za to można dostać młody rocznik. Budżet 4000zl max
Mianowicie nie chodzi mi o zakup konkretnego modelu.
Moje pytanie brzmi:
Czy takie autko z kratką będę mógł na siebie zarejestrować jeśli nie prowadzę działalności gospodarczej ?. Nie chce wstawiać kanapy . Ktoś mi powiedział, że będę mógł jeśli zdemontuje w serwisie kratkę. Sam nie wiem. Trochę mam mętlik w głowie
OC będzie się różniło między wersją cywilną a 'ciężarową' ? :P. Chcialbym aby bylo to dwuosobowe auto , tyle, ze bez tej kanapy bo jest mi zbedna

Wybaczcie jeśli padło takie pytanie. Przeszukam jeszcze forum
SonyVegas
Obserwowany

Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Honda Civic V Coupe
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

Re: Seicento Van a osoba prywatna

23 Sty 2014, 19:28

SonyVegas napisał(a):Czy takie autko z kratką będę mógł na siebie zarejestrować jeśli nie prowadzę działalności gospodarczej ?.
A gdzie jest napisane ze samochód ciężarowy może zarejestrowac tylko osoba prowadząca działalność gospodarczą... :?: :?: Oczywiście ze możesz i nie ma zadnych problemów...Osoba która Ci powiedziała o demontażu kraki nie ma w tym temacie zielonego pojęcia.Owszem jeżeli będziesz chciał zwiekszyc ilośc miejsc siedzących to wtedy należy dokonać demontażu kratki i zamontować kanape z oparciem....
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy od: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA