Silnik gaśnie na 4 biegu Seicento

Silnik gaśnie na 4 biegu Seicento

09 Maj 2018, 09:36

Witam,
od razu na wstępie napiszę, że jestem laikiem. Nabyłem jakiś czas temu Seicento za grosze. Dziwna jest sytuacja, że samochód gaśnie na 4 biegu przy wytracaniu prędkości (podjeżdżam do świateł) lub gdy zjeżdżam z górki i nie muszę wciskać pedału gazu. Wtedy zapala się ikonka akumulatora i muszę załączyć na nowo silnik. Generalnie odpali od razu. Jeżdżę na benzynie. Podobnie jest gdy zostawię auto na luzie. Ciężko mi powiedzieć, czy sytuacja też występuje na 5 biegu. Na 1-3 biegu bez problemu, chyba nigdy na nich samochód nie zgasł. Generalnie robię tak, że gdy mam hamować / zwalniać to staram się szybko zmienić na 3 bieg.
Ktoś miał coś podobnego? Może zasugerować co jest nie tak w samochodzie? Niedługo chcę oddać auto do mechanika, ale chciałbym się coś dowiedzieć i na jakie koszta naprawy się przygotować w zależności co jest zepsute. Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam.
sebaaa
Obserwowany

Auto: Seicento

Re: Silnik gaśnie na 4 biegu Seicento

09 Maj 2018, 12:35

Sprawdź czy układ dolotowy powietrza jest szczelny i w jakim stanie jest filtr powietrza.

Przy jakiej prędkości ci gaśnie ten silnik na 4 biegu? Może za wolno jedziesz jak na to przełożenie?
Kacper
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3344
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Silnik gaśnie na 4 biegu Seicento

09 Maj 2018, 14:00

Ok, dzisiaj dam znajomemu by obejrzał, to w razie czego wymienię filtry. Powiedzmy, że jadę 45-55km/h na czwórce. Tak z mojej obserwacji to zgaśnie, gdy pedału gazu nie używam na tym biegu.
sebaaa
Obserwowany

Auto: Seicento
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Kierowcy groźniejsi od piorunów w czasie buży Kierowcy groźniejsi od piorunów w czasie buży