PODPARCIE LĘDŹWIOWE I BOCZNE

  • Skróty dotyczące różnych dziedzin motoryzacji
  • PODPARCIE LĘDŹWIOWE I BOCZNE


    Elementy, którymi ze względów ergonomicznych i komfortowych powinien się charakteryzować co najmniej fotel kierowcy, by długa podróż nie wywoływała bólów kręgosłupa, a pokonywanie zakrętów nie wymuszało trzymania się kierownicy. Coraz więcej samochodów oferuje seryjnie fotel kierowcy (a często i pasażera) wyposażony w regulację wychylenia oparcia na wysokości lędźwi, dzięki czemu można w czasie jazdy zmieniać ułożenie kręgosłupa, a tym samym unikać odrętwienia lub przykurczu mięśni grzbietu.

    Ocena: 5.0/5 (1 głos)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Silnik V35A-FTS
    Silnik V35A-FTS można nazwać nowością w ofercie Lexusa. Japończycy pokazali ten motor w 2017 roku i jak na razie trafił pod maskę tylko jednego modelu – aktualnego Lexusa LS 500. Jednostka ma 6 cylindrów w układzie ...
    SKODA Octavia - przemyślane rozwiązania
    SKODA Octavia to najważniejszy z modeli marki, który wciąż bije rekordy popularności i jest najchętniej kupowanym modelem od 2009 roku w Polsce. Debiut trzeciej generacji tego auta stanowi wielkie wydarzenie dla całej ...