AUTOMOTIVE BRAND CONTEST

  • Skróty dotyczące różnych dziedzin motoryzacji
  • AUTOMOTIVE BRAND CONTEST


    Konkurs Automotive Brand Contest, stworzony w 2011 r. przez Niemiecką Radę Wzornictwa Przemysłowego, stał się jednym z najważniejszych i najbardziej docenianych wydarzeń na światowej scenie wzornictwa. Nagrody Automotive Brand Contest zdobyły ogólnoświatową reputację jako wyznacznik jakości i profesjonalizmu w dziedzinie projektowania.

    Niemiecka Rada Wzornictwa Przemysłowego została utworzona w 1953 r. przez parlament niemiecki w celu podniesienia kompetencji przemysłu niemieckiego w zakresie wzornictwa.

    Ta niezależna w swym założeniu instytucja sponsorowana jest przez ponad 200 firm niemieckich i światowych. Automotive Brand Contest otwarty jest dla wszystkich firm motoryzacyjnych oraz ich dostawców towarów i usług, również w sferze designu i komunikacji markowej. Katalog przyznawanych wyróżnień obejmuje 10 kategorii bieżących oraz cztery kategorie nagród specjalnych w całym spektrum wzornictwa/designu – od stylizacji samochodów produkcyjnych i koncepcyjnych, poprzez design markowy i networking multimedialny – aż po organizację kampanii promocyjnych, akcji oraz eventów społecznościowych.


    Ocena: 0.0/5
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Silnik 2UR-FSE
    Kolejną 5-litrową V-ósemką, która otrzymała znaczek Lexusa jest motor o oznaczeniu 2UR-FSE. Ten niemal 400-konny silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa nigdy nie występował w pojedynkę. Lexus łączył go z dodatkowym ...
    IF gold award nagroda stylistyczna dla Audi A3
    Najnowsza wersja Audi A3 została ponownie nagrodzona za nowoczesną stylistykę. W oczach jury przyznającego nagrody iF, zarówno wnętrze, jak i wygląd zewnętrzny tego kompaktowego modelu z Ingolstadt, wyznacza zupełnie ...