Sportowe Audi - ile takie auto używane kosztuje ale tak uczciwie?

06 Kwi 2021, 12:35

Witam,

Jestem raczej laikiem jesli chodzi o auta ale bardzo mi sie podoba Audi RS5 wersja sedan - ile takie auto uzywane kosztuje ale tak uczciwie? Bo na otomoto/mobile.de widze ceny minimum 150tys. za kilkuletnie uzywane ale dla mnie za drogo, jest jakies do 100 tys?

Obrazek pogladowy jakie mnie interesuja
Sportowe Audi - ile takie auto używane kosztuje ale tak uczciwie?
robertkubica
Nowicjusz
 
Posty: 30
Zdjęcia: 1

06 Kwi 2021, 13:01

Takie auta są drogie nie tylko w zakupie i jak się zastanawiasz nad tym że jest ono za drogie dla Ciebie to odpuść bo jego utrzymanie jest o wiele droższe od zwykłego modelu.

To są modele które bardzo powoli się starzeją i tracą na wartości pod warunkiem że właściciel o nie odpowiedni dba.
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9752
Zdjęcia: 34

06 Kwi 2021, 13:13

Jak drogie jest utrzymanie takiego auta rocznie? Moj budzet by pozwolil na te 10-15tys. rocznie aby przeznaczyc ale nie wiem czy nie poszukac jakiegos RS4 np - znajdzie sie jakies audi sportowe do 100tys ktore jest rownie fajnie?
robertkubica
Nowicjusz
 
Posty: 30
Zdjęcia: 1

06 Kwi 2021, 13:20

Jak chcesz taniej ale wciąż limuzynę mocną to może Skoda Superb 4x4 2,0T/280?
albo Scirocco "R" ale to troszkę bardziej sportowiec klasy kompakt.

Pamiętaj że RS5 ma wolnossący silnik V8 FSI, w Superbie masz 2-litry turbo i możesz dłubać ile chcesz lub na ile budżet pozwala.
A przy tym turbo nie gubi tak koni jak Vka FSI i mniej podatne na zasyfienie nagarem.

P.S. a jak chcesz się polansować dźwiękiem to masz zwykłe A5 z 3,2 FSI np....ale mniejsza moc zdecydowanie.

No i ceny raczej się nie zmienią za szybko, dziś z 45-50k trzeba mieć na naprawdę zdrowe 15 letnie S3 8P a Ty chcesz nowszą limuzynę sportową topową za 2 razy tyle?
demirbiras
Zaawansowany
 
Posty: 931
Prawo jazdy: 14 08 2009
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Astra H
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna